Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12668
Назва: Лінгвокультурологічні аспекти навчання іноземної мови
Автори: Маджар, Наталія Миколаївна
Савицька, Тетяна Володимирівна
Іотова, Ірина Миколаївна
Дата публікації: лис-2019
Бібліографічний опис: Маджар Н. М. Лінгвокультурологічні аспекти навчання іноземної мови / Н. М. Маджар, Т. В. Савицька, І. М. Іотова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей IV Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Полтава, 7-8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 236–240.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто лінгвокультурологічний підхід до вивчення іноземної мови. Визначено його основні принципи, охарактеризовано методи навчання, показано переваги і недоліки. З’ясовано, що лінгвокультурологічний підхід відображає сучасні вимоги до викладання іноземної мови і спрямований на опанування лінгвістичними знаннями і комунікативними вміннями разом із комплексом культурологічних знань. Встановлено, що лінгвокультурологічний підхід передбачає формування лінгвокультурологічної компетенції.
Ключові слова: лінгвокультурологічна проблема
лінгвокультурологічний підхід
білінгвізм
мовне середовище
УДК: 378:147
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12668
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
lingvokulturologichni_aspekty.pdf80,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.