Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12705
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксименко, Надія Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-05-06T07:49:32Z-
dc.date.available2020-05-06T07:49:32Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМаксименко Н. В. Соціокультурна адаптація іноземних студентів засобами краєзнавчого матеріалу / Н. В. Максименко // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : «Філологія. Соціальні комунікації.” – Київ : Видавничий дім “Гельветика”, 2019. – Т. 30 (69), № 3. – Ч. 2. – С. 187–190.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12705-
dc.description.abstractУ статті досліджується процес соціокультурної адаптації студентів-іноземців під час оволодіння мовою країни, де вони живуть і навчаються. Визначається значення соціокультурної адаптації студентів з огляду на визначені соціальними психологами закономірності процесу, фази адаптації, також враховуються особливості навчально-виховного процесу з формування мовної компетенції студентів. Вивчення української (російської) мови неможливе без формування соціокультурної компетентності, що передбачає оволодіння основами національної культури, традицій, культурних та історичних цінностей країни, мова якої вивчається. Аналіз проблеми дозволив спрямувати соціокультурну компетентність студентів-іноземців на подолання психологічних і мовних бар’єрів засобами краєзнавчих матеріалів. У статті демонструються можливості застосування матеріалу, пов’язаного з історією та культурою міста, де навчаються студенти-іноземці, у формі віртуальних і реальних екскурсій. Досвід роботи у науково-навчальному центрі з підготовки іноземних громадян дозволив систематизувати аудиторну та позааудиторну роботу, скомпонувати сучасну методичну базу завдань і запитань інформативного та творчого характеру. На матеріалі краєзнавчого матеріалу м. Полтави демонструються різні форми роботи: мовленнєві вправи, інтерактивні бесіди, віртуальні та реальні екскурсії історичними місцями міста. Практична значущість матеріалів полягає у системному підході до формування соціокультурної компетентності студентів-іноземців, а також у поєднанні психологічних знань з практичними навичками розвитку зв’язного усного та писемного мовлення студентів, що вивчають мову країни, де вони живуть і навчаються. Матеріали статті можуть бути використані у роботі зі студентами-іноземцями на заняттях і самостійній роботі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНУ імені В. І. Вернадськогоuk_UA
dc.subjectсоціокультурна адаптаціяuk_UA
dc.subjectкраєзнавствоuk_UA
dc.subjectекскурсіяuk_UA
dc.subjectакультураціяuk_UA
dc.subjectсоціокільтурна компетентністьuk_UA
dc.subjectмовна компетентністьuk_UA
dc.titleСоціокультурна адаптація іноземних студентів засобами краєзнавчого матеріалуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.091.3:908:316.61–044.332–054.6–057.875uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sozioculturnaadaptaziya.pdf83,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.