Моніторинг ІКТ компетентностей майбутніх лікарів на початку вивчення курсу медична інформатика

Ескіз недоступний

Дата

2019

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Анотація

Розвиток інформаційних технологій у сфері охорони здоров’я вимагає у свою чергу набуття високих знань студентами. Медичному працівникові необхідна обізнаність основ комп’ютерної грамотності та готовність цілеспрямовано використовувати одержані знання, уміння та навички у сфері ІКТ для вирішення теоретичних та практичних завдань на робочому місці. Ефективне ж використання засобів ІКТ пов’язано з формуванням ІКТ компетенцій всіх учасників освітнього процесу. У зв’язку з цим доцільно проводити моніторинг ІКТ-компетентностей на початку вивчення курсу медична інформатика, мета якого полягає у виявленні досягнутого рівня й проведенні заходів щодо його підвищення.
The development of information technologies in the field of health care requires the acquisition of high knowledge by students. A physicians need knowledge in computer’s basics literacy and the willingness to use the acquired knowledge, skills in the field of ICT for the solution of theoretical and practical tasks at their workplaces. Effective use of ICTs is due to the formation of ICT competencies of all participants in the educational process. In this regard, it is advisable to monitor the ICT competencies at the beginning of the medical informatics course, the purpose of which is to identify the level achieved and take measures to increase it.

Опис

Ключові слова

ІКТ технології, ICT technology, моніторинг компетентностей, monitoring of competencies, медична інформатика, medical informatics

Бібліографічний опис

Оленець С. Ю. Моніторинг ІКТ компетентностей майбутніх лікарів на початку вивчення курсу медична інформатика / С. Ю. Оленець // Математика та інформатика у вищій школі: виклики сучасності : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., м. Вінниця, 15-16 травня 2019 р.– Вінниця, 2019. – С. 215–219.