Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12742
Назва: | Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів |
Автори: | Лещенко, Тетяна Олександрівна Бондар, Наталія Василівна |
Дата публікації: | бер-2020 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Лещенко Т. О. Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів / Т. О. Лещенко, Н. В. Бондар // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнародною участю. – Полтава, 2020.– С. 122–123. |
Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано ефективність використання кейс-методу в контексті інтерактивних технологій. Окреслено умови і шляхи використання Case-study в процесі навчання української мови як іноземної. Акцентовано на потенціалі аналізованого методу, який активно використовується у вітчизняній вищій освіті. |
Ключові слова: | інтерактивні методи кейс-технологія українська мова як іноземна проблемна ситуація |
УДК: | 378.001.1 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12742 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
keis_metod_u_konteksti.pdf | 590,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.