Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12742
Назва: Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів
Автори: Лещенко, Тетяна Олександрівна
Бондар, Наталія Василівна
Дата публікації: бер-2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Лещенко Т. О. Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів / Т. О. Лещенко, Н. В. Бондар // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнародною участю. – Полтава, 2020.– С. 122–123.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовано ефективність використання кейс-методу в контексті інтерактивних технологій. Окреслено умови і шляхи використання Case-study в процесі навчання української мови як іноземної. Акцентовано на потенціалі аналізованого методу, який активно використовується у вітчизняній вищій освіті.
Ключові слова: інтерактивні методи
кейс-технологія
українська мова як іноземна
проблемна ситуація
УДК: 378.001.1
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12742
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
keis_metod_u_konteksti.pdf590,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.