Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorБондар, Наталія Василівна-
dc.date.accessioned2020-05-20T11:50:29Z-
dc.date.available2020-05-20T11:50:29Z-
dc.date.issued2020-03-
dc.identifier.citationЛещенко Т. О. Кейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентів / Т. О. Лещенко, Н. В. Бондар // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнародною участю. – Полтава, 2020.– С. 122–123.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12742-
dc.description.abstractОбґрунтовано ефективність використання кейс-методу в контексті інтерактивних технологій. Окреслено умови і шляхи використання Case-study в процесі навчання української мови як іноземної. Акцентовано на потенціалі аналізованого методу, який активно використовується у вітчизняній вищій освіті.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectінтерактивні методиuk_UA
dc.subjectкейс-технологіяuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UA
dc.titleКейс-метод у контексті філологічної освіти іноземних студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.001.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
keis_metod_u_konteksti.pdf590,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.