Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12758
Назва: Індивідуальний підхід в навчально-виховному процесі післядипломної освіти з урахуванням типологічних особливостей особистості лікаря-курсанта
Автори: Галич, Людмила Борисівна
Макарова, Олександра Миколаївна
Ніколішин, Ігор Анатолійович
Петрова, Анна Володимирівна
Галич, Людмила Борисовна
Макарова, Александра Николаевна
Николишин, Игорь Анатолиевич
Петрова, Анна Владимировна
Galych, L. B.
Makarova, A. N.
Nikolishin, I. A.
Petrova, A. V.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Індивідуальний підхід в навчально-виховному процесі післядипломної освіти з урахуванням типологічних особливостей особистості лікаря-курсанта / Л. Б. Галич, О. М. Макарова, І. А. Ніколішин, А. В. Петрова // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю. – 2020. – № 19. – С. 48–49.
Короткий огляд (реферат): Індивідуальний підхід – це важливий психолого-педагогічний принцип, згідно з яким у навчально-виховній роботі враховуються індивідуальні особливості особистості. Індивідуальний підхід є необхідним для забезпечення максимального розвитку та використання всіх наявних у людини здібностей.
Individual approach is an important psychological and pedagogical principle, according to which individual peculiarities of personality are taken into account in educational work. An individual approach is necessary to maximize the development and use of all human capabilities.
Ключові слова: індивідуальний підхід
типи темпераменту
individual approach
types of temperament
УДК: 378.001.1
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12758
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-ортодонтів
Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Indyvidualny_pidxid.pdf203,16 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.