Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12779
Назва: Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума
Інші назви: Формирование профессиональной компетентности врачей-интернов на этапе последипломного образования на основе таксономии Блума
Formation of professional competence of interns at the stage of postgraduate education based on Bloom's taxonomy
Автори: Животовська, Лілія Валентинівна
Сонник, Григорій Трохимович
Боднар, Леся Анатоліївна
Борисенко, Володимир Васильович
Казаков, Олексій Анатолійович
Ісаков, Рустам Ісроїлович
Животовская, Лилия Валентиновна
Сонник, Григорий Трофимович
Боднар, Леся Анатольевна
Сонник, Владимир Васильевич
Казаков, Алексей Анатольевич
Исаков, Рустам Исроилович
Zhyvotovska, L. V.
Sonnik, G. T.
Bodnar, L. A.
Borysenko, V. V.
Kazakov, O. A.
Isakov, R. I.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі таксономії Блума / Л. В. Животовська, Г. Т. Сонник, Л. А. Боднар [ та ін.] // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф.з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 85–87.
Короткий огляд (реферат): У статті описані окремі аспекти формування фахової компетентності лікарів-інтернів на етапі післядипломної освіти на основі педагогічної таксономії. Аналіз оновленої версії таксономії Б. Блума показав перевагу її практичної реалізації в навчальному процесі, зокрема на етапі післядипломної освіти таксономія сприяє формуванню у майбутніх лікарів навичок мислення високих рівнів, таких як аналіз, оцінка, створення.
В статье описаны отдельные аспекты формирования профессиональной компетентности врачей-интернов на этапе последипломного образования на основе педагогической таксономии. Анализ обновленной версии таксономии Б. Блума показал преимущество ее практической реализации в учебном процессе, в частности на этапе последипломного образования таксономия способствует формированию у будущих врачей навыков мышления высоких уровней, таких как анализ, оценка, создание.
Annotation: The article describes certain aspects of the formation of professional competence of interns at the stage of postgraduate education on the basis of pedagogical taxonomy. Analysis of the updated version of B. Bloom's taxonomy showed the advantage of its practical implementation in the educational process, in particular, at the stage of postgraduate education, taxonomy contributes to the development of future doctors' thinking skills of high levels, such as analysis, evaluation, creation.
Ключові слова: компетентнісний підхід
формування навичок мислення
таксономія Блума
компетентностный подход
формирование навыков мышления
таксономия Блума
competency-based approach
formation of thinking skills
Bloom's taxonomy
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12779
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра психіатрії, наркології та медичної психології
Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_fakhovoyi_kompetentnosti_likariv-interniv_na_osnovi_taksonomiyi_Bluma.pdf332,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.