Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12866
Назва: Симуляційні технології в сучасному освітньому процесі підготовки майбутніх лікарів
Інші назви: Симуляционные технологии в современном образовательном процессе подготовки будущих врачей
Simulation technologies in the modern training process of future physicians
Автори: Кудря, Ірина Павлівна
Кулішов, Сергій Костянтинович
Третяк, Наталія Григорівна
Кудря, Ирина Павловна
Кулишов, Сергей Константинович
Третяк, Наталья Григорьевна
Kudrya, I. P.
Kulishov, S. K.
Tretiak, N. G.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Кудря І. П. Симуляційні технології в сучасному освітньому процесі підготовки майбутніх лікарів / I. П. Кудря, С. К. Кулішов, Н. Г. Третяк // Вісник проблем біології і медицини. – 2020. – Вип. 2 (156). – С. 198–201.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи був аналіз значимості симуляційних технологій в сучасній освітній підготовці майбутніх лікарів. Симуляційні технології навчання та оцінки практичних навичок, умінь і знань засновані на реалістичному моделюванні, імітації клінічної ситуації або окремо взятої фізіологічної системи. З цією метою можуть використовуватися біологічні, механічні, електронні та віртуальні (комп’ютерні) моделі. Важливою частиною симуляційного навчання є дебрифінг. Цей вид діяльності активує рефлексивне мислення у студентів-медиків, забезпечує зворотний зв’язок для оцінки якості виконання завдання, закріплення отриманих навичок та знань. Отже, симуляційне навчання має такі позитивні характеристики як – клінічний досвід у віртуальному середовищі без ризику для пацієнта, особливо при відпрацюванні інвазивних діагностичних та лікувальних маніпуляцій; тренінги в зручний час, незалежно від роботи клініки та наявності пацієнта; відпрацювання дій при рідкісній патології; необмежену кількість повторів відпрацювання навичок з доведенням їх до автоматизму; зниження «стрес-контакту» з пацієнтом; проведення реальної детальної педагогічної атестації з об’єктивною оцінкою досягнутого рівня майстерності.
Ключові слова: симуляційні технології
дебрифінг
практичні навички
симуляционные технологии
дебрифинг
практические навыки
simulation technologies
debriefing
practical skills
УДК: 378:614.25
ISSN: ISSN 2077-4214
DOI: DOI 10.29254/2077-4214-2020-2-156-198-201
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12866
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (156)
Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
simulation_technologies_in_the_modern_training_process_of_future_physicians.pdf175,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.