Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12917
Назва: | Конструктивізм як важливий педагогічний підхід при вивченні фармацевтичної хімії |
Автори: | Березнякова, Н. Л. Перехода, Л. О. Яременко, В. Д. Друговіна, В. В. |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Конструктивізм як важливий педагогічний підхід при вивченні фармацевтичної хімії / Н. Л. Березнякова, Л. О. Перехода, В. Д. Яременко, В. В. Друговіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 9–12. |
Короткий огляд (реферат): | Освіта завжди була і є головним основним фактором соціально-
економічного, інтелектуального і духовного розвитку суспільства. Її головне
завдання полягає в тому, щоб підготувати людей до майбутнього. Зміни, які
відбуваються в нашому суспільстві, сприяли вибуху практичного інтересу до наук.
І при цьому, самі люди починають відчувати нагальну потребу в оволодінні
конструктивними навичками, пов'язуючи це з можливостями кращого
працевлаштування, подальшим навчанням, з діловими контактами в бізнесі. Перед
освітою стають два завдання - розкрити можливості кожної людини, навчити
його конструктивно мислити і конструктивно вирішувати проблеми і при цьому
безперервно вдосконалюватися самому в плані тих же конструктивних навичок.
Нові політичні та соціально-економічні реалії нашої країни створили сприятливі
можливості для самореалізації особистості і наповнили освіту новими
концептуальними положеннями. Тому в рамках безперервної педагогічної освіти
важливо створювати сприятливі умови для формування, в першу чергу,
конструктивних навичок і конструктивного мислення. Education has always been and remains to be the main fundamental factor in the social and economic, intellectual and spiritual development o f the society. The main task o f education has to lie in the fact that people to be prepared for future. The recent changes taking place in our society have caused an explosion o f practical interest in the field o f sciences. And at the same time, people themselves begin to feel an urgent need for mastering constructive skills, linking this with further studies, more opportunities to get a better job, and to make contacts in business. Education faces two tasks what to do: unleash the capabilities o f each person, teach person to conceive constructively and solve problems in a constructive way, and meanwhile improve himself continuously in terms o f the same constructive skills. The new political, social and economical realities o f our country have created favorable opportunities for self-realization o f individuals and filled education with the new conceptual provisions. Therefore, within the framework o f continuing education in the field o f Pedagogy, it is rather important to create favorable conditions for development constructive skills and constructive thinking firstly. Образование всегда было и является главным основополагающим фактором социально-экономического, интеллектуального и духовного развития общества. Его главная задача должна состоять в том, чтобы подготовить людей к будущему. Перемены, происходящие в нашем обществе, повлекли за собой взрыв практического интереса к наукам. И при этом, сами люди начинают испытывать настоятельную потребность в овладении конструктивными навыками, связывая это с возможностями лучшего трудоустройства, дальнейшей учебой, с деловыми контактами в бизнесе. Перед образованием встают две задачи - раскрыть возможности каждого человека, научить его конструктивно мыслить и конструктивно решать проблемы и при этом непрерывно совершенствоваться самому в плане тех же конструктивных навыков. Новые политические и социально-экономические реалии нашей страны создали благоприятные возможности для самореализации личности и наполнили образование новыми концептуальными положениями. Поэтому в рамках непрерывного педагогического образования важно создавать благоприятные условия для формирования, в первую очередь, конструктивных навыков и конструктивного мышления. |
Ключові слова: | конструктивізм педагогіка освіта фармація фармацевтична хімія constructivism pedagogy education pharmacy pharmaceutical chemistry конструктивизм педагогика образование фармация фармацевтическая химия |
УДК: | 378:[615.1:54 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12917 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Bereznyakova_konstruktivizm.pdf | 85,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.