Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12941
Назва: Різниця культур як проблема адаптації: порівняльний аналіз української та інших культур
Автори: Гепенко, Л. О.
Нестеренко, А. К.
Самолисова, О. В.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Гепенко Л. О. Різниця культур як проблема адаптації: порівняльний аналіз української та інших культур / Л. О. Гепенко, А. К. Нестеренко, О. В. Самолисова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 65–69.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено вивченню проблеми адаптації іноземних студентів медичних університетів, що зумовлена необхідністю сприймати та розуміти потреби людини незалежно від її релігійних уподобань, звичаїв, традицій іншої країни, будувати міжособистісні взаємини на засадах довіри й партнерства, створювати спільні проєкти. Відзначено, що проблема адаптації достатньо представлена в теорії, але потребує практичної розробленості. Метою наукової роботи є розкриття суті, змістового й організаційного наповнення проблеми адаптації іноземних студентів в освітньому процесі на засадах поваги до особистості, доброзичливості і позитивного ставлення до іншої людини, довіри у стосунках, права вибору й відповідальності за нього, виконання домовленостей. Методами дослідження, застосованими в цій роботі, є аналіз наукової літератури з обраної теми, анкетування, аналіз освітніх продуктів. Адаптації іноземних студентів до умов проживання сприяють позитивна установка на співробітництво і формування довірливих стосунків; знання про свою та культуру інших народів, традиції, особливості вербального і невербального спілкування комунікантів; уміння ефективної комунікативної взаємодії, що забезпечуються сформованими особистісними й професійними якостями. Практичну цінність становлять приклади з життя представників Індії, Сирії, Марокко, Гани, Нігерії та інших країн, що сприяють кращому розумінню реалій іноземного середовища.
The article is devoted to the study of the phenomenon of foreign students’ adaptation regardless of their belonging to the religion, customs, traditions of another country, to build interpersonal relationships on the basis of trust and partnership, to create joint projects. It is noted that the problem of foreign students’ adaptation is sufficiently presented in the theory but it needs practical development. The purpose of the given scientific work is to reveal the essence and organizational content of foreign students’ adaptation on the basis of the respect to the person, benevolence and positive attitude towards another person, trustfulness in the relations, the right to choose and responsibility for it, and the implementation of agreements. Students' readiness for adaptation is ensured by positive setting for cooperation and forming of trustful relationships; knowledge of their and other peoples' culture, traditions, features of verbal and non-verbal communication of communicants; abilities of effective communicative interaction, provided by the formed personal and professional qualities.
Ключові слова: адаптація
міжкультурне виховання
заклад вищої медичної освіти
міжкультурна комунікація
толерантність
студенти
adaptation
intercultural education
intercultural communication
tolerance
higher medical education institution
students
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12941
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gepenko_Riznica_kultur.pdf102,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.