Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12969
Назва: Аналіз і діагностика стану навчального процесу на прикладі викладання дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університету
Автори: Латогуз, С. І.
Латогуз, Ю. І.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Латогуз С. І. Аналіз і діагностика стану навчального процесу на прикладі викладання дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університету / С. І. Латогуз, Ю. І. Латогуз // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 195–199.
Короткий огляд (реферат): Нами був проведений аналіз та діагностика стану навчального процесу на прикладі викладання дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університету. Нами було удосконалено дидактичний інструментарій щодо урахування діагностики стану навчального процесу при викладанні дисципліни «Фізична реабілітація та спортивна медицина» студентам Харківського національного медичного університету. Також були уточнені процесуально-методичні дії викладача у процесі викладання дисципліни. Особливість розробленої моделі полягає у тому, що на вибір технологій впливає не тільки зміст цієї нової теми, а вимоги формування системного знання у цей ряд виводять і базовий зміст підготовки.
We conducted an analysis and diagnosis of the state o f the educational process using the example of teaching the discipline “Physical rehabilitation and sports medicine ” to students of the Kharkov National Medical University. We have improved didactic tools regarding accounting for the diagnosis of the state of the educational process when teaching the discipline “Physical rehabilitation and sports medicine” to students of Kharkov National Medical University. Also, the procedural and methodological actions of the teacher in the process of teaching the discipline were clarified. The peculiarity of the developed model lies in the fact that the choice of technologies is influenced not only by the content of this new topic, but the requirements for the formation of system knowledge in this series also bring out the content of basic training.
Ключові слова: аналіз
діагностика
методика
навчальний процес
фізична реабілітація
спортивна медицина
analysis
diagnostics
methods
educational process
physical rehabilitation
sports medicine
УДК: 717.25-041.357.4-016.29:735
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12969
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Latoguz_Analiz_diagnostika.pdf108,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.