Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12970
Назва: Питання вибору й удосконалення методів викладання у вищій школі
Автори: Левашова, В. М.
Алпатова, О. В.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Левашова В. М. Питання вибору й удосконалення методів викладання у вищій школі / В. М. Левашова, О. В. Алпатова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 199–204.
Короткий огляд (реферат): Стаття містить загальний огляд і структурування найбільш поширених методів викладання у вищій школі, які націлені на підвищення активізації пізнавальної діяльності студента та допомогу викладачеві. Автори, посилаючись на сучасні наукові праці, групують методи за формою їх реалізації й виокремлюють словесні, наочні й практичні методи. Робота містить визначення цих методів із конкретизацією підвидів, зазначення їх позитивних і негативних рис, зазначаються шляхи доцільного використання того чи іншого методу на занятті. Так словесними методами називають розповідь, бесіду, пояснення й лекцію. Використання цих способів викладання навчального матеріалу базується на передачі інформації мовленнєво, без використання додаткових матеріалів, хоча враховує можливість спільної діяльності викладача й студентів. Групу наочних методів представляють демонстрація та наочність, що не обмежується лише візуалізацію, але супроводжується коментарем викладача. Третя група - практичні методи, що представлені безпосередньою роботою з досліджуваними об’єктами або підручниками. Автори наголошують на важливості комбінувати методи між собою, оскільки це сприяє більш повній реалізації навчальної мети й зацікавлює студентів.
The article provides an overview and structuring of the most common teaching methods in higher education aimed at enhancing the student's cognitive activity and helping the teacher. The authors, referring to modern scientific works, group methods by the form of their realization and distinguish verbal, visual and practical methods. The work contains definitions of these methods with specification of subspecies, their positive and negative features, the ways of expedient use o f this or that method in the class. This is what verbal methods call a story, a conversation, an explanation, and a lecture. The use of these methods of teaching teaching material is based on the transmission of information verbally, without the use of additional materials, although it takes into account the possibility of joint activities of the teacher and students. A group of visual methods is represented by demonstration and visualization, which is not only limited to visualization, but is accompanied by a teacher's comment. The third group is the practical methods presented by working directly with the studied objects or textbooks. The authors emphasize the importance of combining methods with each other, as this contributes to a more complete realization of the educational goal and engages students.
Ключові слова: бесіда
словесні методи
методика
наочність
практичні методи
conversation
verbal methods
clarity
technique
practical methods
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12970
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Levashova_Pitannya_viboru.pdf136,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.