Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12974
Назва: Продуктивність вивчення абревіації в курсі латинської мови в медичних ВНЗ
Автори: Литовська, О. В.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Литовська О. В. Продуктивність вивчення абревіації в курсі латинської мови в медичних ВНЗ / О. В. Литовська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 222–225.
Короткий огляд (реферат): У своєму професійному спілкуванні лікарі широко послуговуються як латинськими, так і українськими й іншомовними скороченнями. У курсі латинської мови абревіатури розглядаються переважно у контексті рецептури. Продуктивність залучення до вивчення анатомічних та клінічних скорочень видається недооціненою.
In their professional communication doctors broadly use Latin, Ukrainian and foreign language abbreviations. In the Latin course abbreviations are discussed predominate in the context of prescriptions. Productivity of inclusion anatomical and clinical short forms to the course seems underestimated.
Ключові слова: абревіація
латинська мова
медична термінологія
мовленнєва економія
професіоналізми
abbreviation
Latin language
medical terminology
speech economy
professionalisms
УДК: 81"26
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/12974
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Litovska_Produktivnist.pdf89,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.