Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13000
Title: Особливості психоемоційної підготовки лікарів- інтернів до самостійної праці як фахівців на рівні міжнародних вимог
Authors: Хавалкіна, Людмила Михайлівна
Удальцова-Гродзинська, Кристина Олександрівна
Тимошенко, Юлія Володимирівна
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Хавалкіна Л. М. Особливості психоемоційної підготовки лікарів- інтернів до самостійної праці як фахівців на рівні міжнародних вимог / Л. М. Хавалкіна, К. О. Удальцова-Гродзинська, Ю. В. Тимошенко // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 235–237.
Abstract: Підготовка сучасного лікаря-стоматолога вимагає поєднання національної й європейської систем вищої освіти для оптимізації якості підготовки фахівця. Молоді лікарі мають взаємодіяти з хворими, колегами, керівниками, лікарями-інтерністами, медсестрами, пацієнтами; володіти прийомами ведення діалогу, уміти аналізувати результати досліджень, використовувати знання у своїй практичній діяльності.
Training of a modem dentist requires a combination of national and European higher education systems to optimize the quality of specialist training. Young doctors should interact with patients, colleagues, supervisors, internists, and nurses, possess the techniques of a dialogue, be able to analyze the results of research, use the knowledge gained during training in their practical activities.
Keywords: психоемоційна підготовка
лікарі-інтерни
пацієнт
psycho-emotional training
interns
patient
UDC: 378.001.1
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13000
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра післядипломної освіти лікарів-стоматологів
Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Havalkina_Osoblivosti_psihoemociynoi_pidgotovki.pdf317,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.