Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13023
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМороз, Г. М.-
dc.date.accessioned2020-07-01T13:25:25Z-
dc.date.available2020-07-01T13:25:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationМороз Г. М. Упровадження інноваційних технологій у процесі професійної та практичної підготовки майбутніх лікарів і фармацевтів як фактор їхньої конкурентоспроможності / Г. М. Мороз // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 259–268.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13023-
dc.description.abstractСтаттю присвячено аналізу упровадження інноваційних технологій у процесі професійної та практичної підготовки майбутніх лікарів та фармацевтів для росту їхньої конкурентоспроможності. Зауважено, що реалізується найважливіша вимога сучасної освіти - формування у суб’єктів освітнього процесу індивідуального стилю професійної діяльності для набуття рис, притаманних конкурентоспроможності, майбутнім конкурентоспроможним лікарем або фармацевтом. З ’ясовано, що запропоновані умови сприяють розвитку інтересу студентів до навчання та кваліфікованого оволодіння своєю професією — для цього необхідною умовою є оволодіння професією на основі системи професійно орієнтованих знань; для формування у студентів професійних умінь і якостей на рівні інновацій — для цього необхідною умовою є включення в професійно орієнтовану діяльність з метою розвитку професійних якостей і умінь; для формування конкурентоспроможності і компетентності в майбутніх фахівців медицини та фармації — для цього необхідною умовою є організація пізнавальної рефлексії. Показано основні напрями підвищення конкурентоспроможності майбутніх фахівців лікарської та фармацевтичної галузей. Також автор підкреслює, що для підвищення конкурентоспроможності майбутніх фахівців лікарняної та фармацевтичної сфер діяльності на ринку праці треба ґрунтуватися на зарубіжному досвіді інтеграції виробництва, освіти та науки. Формування конкурентоспроможності майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки можливо за умов: створення акмеологічного середовища в навчальному процесі; установлення діалогової взаємодії як основа співтворчості всіх учасників професійного процесу; залучення студентів до різноманітних видів професійної діяльності на основі використання квазі-ігрових та інтерактивних технологій навчання. Так реалізується найважливіша вимога сучасної освіти - формування в суб'єктів освітнього процесу індивідуального стилю професійної діяльності для набуття рис конкурентоспроможності майбутнім фахівцем, щоб стати конкурентоспроможним професіоналом у будь-якої сфери діяльності економіки.uk_UA
dc.description.abstractThe article is focused on the introduction of innovative technologies in the process of professional and practical training offuture doctors and pharmaceutists to increase their competitiveness. It is defined by the author that for increasing the competitiveness of students we must create special organizational and pedagogical conditions. These conditions exist for the development of students' interest in learning for qualified mastery of their profession - for this, a prerequisite is the development of mastering a profession on the basis of professionally oriented knowledge; for the formation of students' professional skills and qualities at the level of innovation - for this, a prerequisite is the inclusion in a professionally oriented activities in order to develop professional skills and abilities; for the formation o f competitiveness and competence of future Health Care and Pharmacy specialists for this, a necessary condition is organization o f cognitive reflection. The main directions o f improving the competitiveness of future medical and pharmacy specialists are covered. To create a model of the formation process of the future specialists' competitiveness like: creating acmeological environment in the training process; establishing conversational interaction as a basis for cooperation of all participants in the process; introduction to professional activities of quasi - game students and interactive technologies. So the most important requirement is implemented by the modern education-development the subjects of the educational process of an individual style in the professional activity for acquiring the features of competitiveness by a future competitive specialist in order to become the competitive professional in any field of Economy.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможні лікарі та фармацевтиuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectзарубіжний досвідuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectорганізаційно-педагогічні умовиuk_UA
dc.subjectcompetitive doctors and pharmaceutistsuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectforeign experienceuk_UA
dc.subjectorganizational and pedagogical conditionsuk_UA
dc.subjectprofessional preparationuk_UA
dc.titleУпровадження інноваційних технологій у процесі професійної та практичної підготовки майбутніх лікарів і фармацевтів як фактор їхньої конкурентоспроможностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Moroz_uprovadzchennya_innovaciynih.pdf190,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.