Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13028
Title: | Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-медиків і шляхи профілактики її порушення |
Authors: | Ніколаєва, О. В. Сафаргаліна-Корнілова, Н. А. Кузьміна, І. Ю. Шутова, Н. А. Павлова, О. О. Морозов, О. В. |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Українська медична стоматологічна академія |
Citation: | Особливості соціально-психологічної адаптації студентів-медиків і шляхи профілактики її порушення / О. В. Ніколаєва, Н. А. Сафаргаліна-Корнілова, І. Ю. Кузьміна [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 284–287. |
Abstract: | Соціально-психологічна адаптація студентів пов'язана з великим психоемоційним напруженням, що відбивається на рівні їх психічного і соматичного здоров'я. Зниження резерву адаптації та саморегуляції може привести до розвитку синдрому емоційного вигорання. Одним із шляхів профілактики порушення психологічної адаптації є використання інтерактивних методів навчання. Socio-psychological adaptation of students is associated with great psychoemotional stress, which is reflected in the level of their mental and physical health. Reducing the reserve of adaptation and self-regulation can lead to the development of the syndrome of emotional burnout. One of the ways to prevent the violation ofpsychological adaptation is the use of interactive teaching methods. Социально-психологическая адаптация студентов связана с большим психоэмоциональным напряжением, что отражается на уровне их психического и соматического здоровья. Снижение резерва адаптации и саморегуляции может привести к развитию синдрома эмоционального выгорания. Одним из путей профилактики нарушения психологической адаптации является использование интерактивных методов обучения. |
Keywords: | соціально-психологічна адаптація синдром емоційного вигоряння інтеративні форми навчання social and psychological adaptation emotional burnout syndrome interactive forms of learning |
UDC: | 378:61:612.821 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13028 |
Appears in Collections: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Nikolayeva_Osoblivosti.pdf | 82,63 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.