Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13042
Назва: | Мовленнєво-комунікативна компетентність студентів-іноземців у вищих навчальних закладах |
Автори: | Перекрест, М. І. |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Перекрест М. І. Мовленнєво-комунікативна компетентність студентів-іноземців у вищих навчальних закладах / М. І. Перекрест // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 314–317. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається особливості формування мовленнєво-
комунікативної компетенції у іноземних студентів. Досліджуються проблеми, які
виникають у стедентів-іноземців під час комунікації не рідною для них мовою у
процесі навчання, розглядаються наукові праці дослідників, які працювали над
проблемою мовленнєвої та комунікативної компетентності. З ’ясовано, що
вирішення проблем які виникають у спілкуванні, можливе завдяки мінімізації
дистанції між представниками різноманітних національностей та культур, це
сформує мовленнєво-комунікативну компетентність на основному етапі
професійного спілкування. Зазначається, що процес формування мовленнєво-
комунікативної компетентності студентів-іноземців у вищих навчальних закладах
України виокремлює три основних складних етапи, які поєднуються
суб’єктивними та об’єктивними факторами. In the article features offormation of verbal-communicative competence offoreign students. The problems are investigated which is arising in a group of foreign students in the process of communication is not their native language in teaching, the opinions of researchers who worked on the problem of verbal-communicative competence are considered. It was found that the problems arising in communication possible by minimizing the distance between different nationalities and cultures, this will form someverbal-communicative competence on the main stage of professional communication. It’s conclude that the process of formation of verbal-communicative competence of foreign students in higher educational institution of Ukraine distinguishes three main stages which combines subjective and objective factors. |
Ключові слова: | компетентність мовленнєво-комунікативна компетентність студенти-іноземці професійна компетентність competence verbal-communicative competence foreign students professional competence |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13042 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Perehrest_Movlenevo_kompetentna_kompetentnist.pdf | 89,87 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.