Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13044
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПлачинда, Т. С.-
dc.date.accessioned2020-07-03T06:57:23Z-
dc.date.available2020-07-03T06:57:23Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПлачинда Т. С. Позитивний імідж викладача ЗВО як складова професіоналізму / Т. С. Плачинда // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 321–324.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13044-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню наукової проблеми удосконалення іміджу викладача закладу вищої освіти. Увага акцентується на тому, що якісна професійна підготовка майбутніх фахівців безпосередньо залежить від особистості викладача. Пропонуються результати опитування студентської молоді та викладачів щодо іміджу викладача в освітньому процесі. Наведено результати обробки відповідей респондентів, що систематизовані у позитивні та негативні характеристики. З ’ясовано, що значна увага приділяється не зовнішньому, а на внутрішньому світові викладача ЗВО, увагу зосереджено на його професіоналізмі, що має спонукати викладача до постійного самовдосконалення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectвикладач ЗВОuk_UA
dc.subjectімідж викладачаuk_UA
dc.subjectпозитивний іміджuk_UA
dc.subjectнегативний іміджuk_UA
dc.subjectпедагогічна майстерністьuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.titleПозитивний імідж викладача ЗВО як складова професіоналізмуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Plachinda_Pozitivniy_imidzch.pdf83,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.