Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13048
Title: Індивідуалізація підходу до контролю знань студентів
Authors: Іленко, Наталія Миколаївна
Литовченко, Ірина Юріївна
Ніколішина, Елла Вячеславівна
Сідаш, Юлія Володимирівна
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Індивідуалізація підходу до контролю знань студентів / Н. М. Іленко, І. Ю. Литовченко, Е. В. Ніколішина, Ю. В. Сідаш // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 96–98.
Abstract: Висвітлено досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА з підвищення якості підготовки студентів-стоматологів із використанням індивідуального підходу до контролю рівня знань. Доведено необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлено характеристику оцінки цього виду викладацької діяльності студентами-випускниками.
Currently, the departments of therapeutic dentistry at UMSA provide professional training for dental students as part of the drug treatment program. The necessity of conducting thematic test control is studied, which describes the characteristic features of student activity of graduate students.
Keywords: терапевтична стоматологія
терапевтична стоматологія
індивідуальний підхід
форми контролю якості знань
UDC: 378.001.1
URI: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/13048
Appears in Collections:Наукові праці
Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ilenko_Individualizaciya_pidhodu.pdf83,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.