Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛитовченко, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorНіколішина, Елла Вячеславівна-
dc.contributor.authorІленко, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorСідаш, Юлія Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-07-06T11:25:26Z-
dc.date.available2020-07-06T11:25:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентів / І. Ю. Литовченко, Е. В. Ніколішина, Н. М. Іленко, Ю. В. Сідаш // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. – 2020. – № 1 (37). – С. 10–13.uk_UA
dc.identifier.issn2308-3220 (print)-
dc.identifier.issn2664-5238 (on-line)-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13049-
dc.description.abstractНині сучасним є стандартизований метод оцінки якості освіти й діагностики мінімального рівня професійної компетентності фахівця-медика на кожному освітньо-кваліфікаційному рівні «КРОК 1, 2». На кафедрі терапевтичної стоматології УМСА проводиться планомірна постійна підготовча робота щодо адаптації студентів до інтегрованого іспиту «КРОК 2». Ліцензійний іспит «КРОК2» проводиться наприкінці десятого семестру (в травні). А в грудні, наприкінці дев'ятого семестру, проводиться пробне тестування — комплексний тестовий іспит. Після проведення пробного тестування та його аналізу складається перелік заходів із підготовки студентів до успішного складання інтегрованого іспиту «КРОК2. Стоматологія». Запроваджуються різноманітні види контролю рівня знань. Застосовується педагогічний досвід використання інтелектуальних, організаційно-мотиваційних методів навчання, які мають на меті активізувати бажання студентів до навчання. Отримані результати анонімного анкетування старшокурсників свідчать про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря. У сучасних умовах значних інформаційних перевантажень особливо важливо враховувати психологічні особливості юнацтва, умови ефективності психічних процесів у пізнавальній діяльності. Проведені психолого-педагогічні дослідження свідчать, що такі негативні чинники, як монотонність, одноманітність, незмінність форм і методів у навчальному процесі неодмінно призводять до зниження психофізіологічної активності студентської молоді.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherХарківська медична академія післядипломної освітиuk_UA
dc.subjectстуденти стоматологічного факультетуuk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectтестова система оцінюванняuk_UA
dc.titleТестова система оцінювання якості знань: точка зору викладачів та студентівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31071/promedosvity2020.01.010-
dc.subject.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Testova_sistema_ocinuvannya.pdf101,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.