Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13061
Назва: | Особливості морально-вольового самовиховання іноземних студентів перших курсів |
Автори: | Пономарьова, А. А. |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Пономарьова А. А. Особливості морально-вольового самовиховання іноземних студентів перших курсів / А. А. Пономарьова // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 324–328. |
Короткий огляд (реферат): | У статті описується зміст поняття морально - вольового самовиховання
іноземних студентів 1 курсіві. Автором розглядаються підходи до визначення
процесу самовиховання. Самовиховання визначається як специфічний вид
внутрішньої діяльності, націленої на вироблення вмінь, навичок, здібностей,
якостей для її самоствердження і самореалізації в суспільстві. Представлено опис
особливостей морально-вольового самовиховання іноземних студентів перших
курсів українських ВНЗ. Виділені критерії успішної адаптації студентів першого
курсу до навчання в умовах ВНЗ. Автором робиться акцент на недостатності вивчення самовиховання моральних якостей у психолого-педагогічній літературі.
Підкреслюється, що самовиховання є ресурсом розвитку у рамках освітнього
процесу у ВНЗ. This article describes the content o f the concept o f moral - volitional selfeducation o f foreign students 1 italics. The author considers approaches to determining the process o f self-education. Self-education is defined as a specific type o f internal activity aimed at developing skills, abilities, qualities for its self-affirmation and selfrealization in society. The description o f the features o f moral-volitional self-education o f foreign first-year students o f Ukrainian universities is presented. Highlighted criteria for the successful adaptation o f first-year students to study in a university. The author focuses on the inadequacy o f the study o f self-education o f moral qualities in psychological and pedagogical literature. It is emphasized that self-education is a development resource in the framework o f the educational process at the university. |
Ключові слова: | самовиховання вольові якості моральні якості особистість розвиток self-education strong-willed qualities moral qualities personality development |
УДК: | 378.015.31-054.62:17.022.1 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13061 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ponomareva_Osoblivosti.pdf | 103,68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.