Критерії відбору аудіовізуального навчального матеріалу для формування аудитивної компетентності майбутніх перекладачів

Ескіз недоступний

Дата

2019

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Українська медична стоматологічна академія

Анотація

У статті розглянуто критерії відбору аудіовізуального навчального матеріалу для формування аудитивної компетентності майбутніх перекладачів з урахуванням специфіки здійснення майбутніми перекладачами усного перекладу. Серед критеріїв відбору виділено загальні та специфічні.
The article deals with the criteria for the selection of the audiovisual teaching material aimed at formation of future interpreters’ auditive competence, taking into consideration the peculiarities of interpreting as a translational activity. The selection criteria include general and specific ones.

Опис

Ключові слова

критерії відбору аудіовізуального матеріалу, загальні критерії, специфічні критерії, майбутні перекладачі, аудитивна компетентність, criteria for the selection of the audiovisual teaching material, general criteria, specific criteria, auditive competence, future interpreters

Бібліографічний опис

Сабат Н. О. Критерії відбору аудіовізуального навчального матеріалу для формування аудитивної компетентності майбутніх перекладачів / Н. О. Сабат // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 344–348.