Інтеграція знань у процесі підготовки фахівців у галузі фармації на прикладі викладання фармацевтичної хімії
Ескіз недоступний
Дата
2019
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Українська медична стоматологічна академія
Анотація
Стаття присвячена проблемам інтеграції наук в сучасному освітньому
просторі вищої школи. На прикладі оновленої навчальної програми з
фармацевтичної хімії, рекомендованої для фармацевтичних факультетів
університетів України, аргументовано сучасну тенденцію синергізму навчальних
дисциплін.
The article is devoted to the problems of integrating sciences in the modern educational space of higher education. Using the example of the updated program in Pharmaceutical Chemistry recommended for the Pharmaceutical faculties of Ukrainian universities, the current trend of synergy of academic disciplines is argued.
The article is devoted to the problems of integrating sciences in the modern educational space of higher education. Using the example of the updated program in Pharmaceutical Chemistry recommended for the Pharmaceutical faculties of Ukrainian universities, the current trend of synergy of academic disciplines is argued.
Опис
Ключові слова
інтеграція наук, фармацевтична хімія, вища освіта, integration of sciences, pharmaceutical chemistry, higher education
Бібліографічний опис
Інтеграція знань у процесі підготовки фахівців у галузі фармації на прикладі викладання фармацевтичної хімії / С. Г. Таран, Л. О. Перехода, К. А. Таран, І. А. Сич // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 396–399.