Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13106
Назва: | Урахування провідного типу сприйняття інформації студентами у процесі викладання фізіології в медичному університеті |
Автори: | Шенгер, С. В. Кириченко, М. П. Дунаєва, О. В. Гончарова, А. В. Пандикідіс, Н. І. |
Дата публікації: | 2019 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Урахування провідного типу сприйняття інформації студентами у процесі викладання фізіології в медичному університеті / С. В. Шенгер, М. П. Кириченко, О. В. Дунаєва [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 444–448. |
Короткий огляд (реферат): | У роботі проведено аналіз стану проблеми підготовки з фізіології студентів медичних спеціальностей в Харківському національному медичному університеті; місце дисципліни фізіології в загальній медичній підготовці, проведено аналіз психотипів людини. Обґрунтовано дидактичну модель для викладання студентам з різними психотипами, експериментально перевірено ефективність цієї методики. |
Ключові слова: | студенти медичного університету дисципліна фізіологія психотипи аудіал візуал кінестет |
УДК: | [159.91:159.923]-057.875:378.016:612 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13106 |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shenger.pdf | 111,26 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.