Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13109
Назва: Методи педагогічного контролю при викладанні дисципліни «Ботаніка» при підготовці молодших спеціалістів
Автори: Шемчук, О. А.
Берестова, В. В.
Тюкіна, В. М.
Дата публікації: 2019
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Шемчук О. А. Методи педагогічного контролю при викладанні дисципліни «Ботаніка» при підготовці молодших спеціалістів / О. А. Шемчук, В. В. Берестова, В. М. Тюкіна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Полтава, 7–8 листопада 2019 р.). – Полтава : Астрая, 2019. – С. 441–444.
Короткий огляд (реферат): Матеріал наведений в даній статті розкриває особливості підбору та впровадження різних методів педагогічного контролю, що застосовується для діагностики та оцінювання знань студентів, рівня засвоєного теоретичного матеріалу, здобутих вмінь, та навичок при вивчені дисципліни «Ботаніка» молодшими спеціалістами в Коледжі Національного фармацевтичного університету.
Ключові слова: студент
ботаніка
поточний контроль знань
модульний контроль
УДК: 615.1:581:378.146-057.875
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13109
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shemchuk.pdf169,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.