Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13114
Назва: Об’єктивний структурований практичний іспит із дисципліни «Українська мова як іноземна» як інструмент оцінювання комунікативних компетентностей іноземних студентів медичного фаху
Інші назви: Объективный структурированный практический екзамен по дисциплине «Украинский язык как иностранный» как инструмент оценивания коммуникативных компетенций иностранных студентов медицинской специальности
Objective structured practical examination on discipline “Ukrainian language as foreign language” as tool to assess communicative competencies of international medical sdtudents
Автори: Жовнір, Марина Миколаївна
Жовнир, Марина Николаевна
Zhovnir, M.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Жовнір М. Об’єктивний структурований практичний іспит із дисципліни «Українська мова як іноземна» як інструмент оцінювання комунікативних компетентностей іноземних студентів медичного фаху / М. Жовнір // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2019. – Т. 20, вип. 2 (70). – С. 227–232.
Короткий огляд (реферат): У праці подано й описано експериментальну станцію об’єктивного структурованого клінічного іспиту (ОСКІ) із дисципліни «Українська мова як іноземна». Авторами зауважено про практику симуляційного навчання й тестування фахових медичних компетентностей і за кордоном, і в Україні. Детально проаналізовано низку теоретико-методологічних досліджень, присвячених проблемам створення й функціонування ОСПІ / ОСКІ. Наголошено на раціональності впровадження об’єктивних структурованих атестацій студентів-медиків на неклінічних кафедрах вищих навчальних медичних установ. Окреслено суть та проаналізовано стандартний алгоритм проведення об’єктивно структурованого практичного іспиту. Обґрунтовано роль ОСКІ в системі оцінювання знань та вмінь студентів. Крім цього, подано визначення об’єктивного структурованого практичного іспиту із дисципліни «Українська мова як іноземна». Представлена експериментальна станція об’єктивного структурованого практичного іспиту з обраної засвоюваної студентами теми («Об’єктивний структурований практичний іспит із дисципліни «Українська мова як іноземна» як інструмент оцінювання комунікативних компетентностей іноземних студентів медичного фаху» – спосіб оцінити, наскільки ефективно іноземні студенти-медики спілкуються та застосовують знання для моделювання комунікативних сценаріїв «лікар – пацієнт» за допомогою об'єктивного структурованого клінічного обстеження. Авторкою задекларовано те, що об’єктивні структуровані клінічні / практичні іспити дають змогу оцінити фахову компетентність і стрижневі комунікативні навички іноземних студентів-медиків. Упровадження таких моніторингів – це інноваційний спосіб оцінювання знань, що демонструє практичну направленість навчання загалом. Пропоноване дослідження виконано в межах антропоцентричної наукової парадигми. Базовий – загальнолінгвістичний метод наукового опису. У праці використано описово-аналітичний метод і метод порівняння, а також елементи методу кількісних підрахунків. Апельовано й до спеціальних лінгвістичних методів і прийомів, зокрема дискурс-аналізу.
В работе предложена и подробно описана экспериментальная станция объективного структурированного клинического экзамена (ОСКЭ) по дисциплине «Украинский язык как иностранный». Отмечен опыт практики такого тестирования профессиональных медицинских компетенций за рубежом и в Украине. Проанализированы теоретические материалы, посвященные проблемам ОСПИ и ОСКИ. Обоснована целесообразность внедрения объективных структурированных аттестаций студентов-медиков на неклинических кафедрах высших учебных медицинских учреждений. Дефинирован объективный структурированный практический экзамен по дисциплине «Украинский язык как иностранный». Описана суть и механизм проведения объективного структурированного практического и клинического экзаменов. Подробно описана роль ОСКИ в системе оценивания в медицинском образовании. Представлена и проанализирована экспериментальная станция объективного структурированного практического экзамена по изучаемой студентами теме («В приёмном отделении. Первичный опрос пациента. Общие жалобы пациента», III курс, медицинский факультет). Сделан акцент на том, что разработанную специальную методику можно использовать во время проверки уровня усвоения студентами знаний, овладения ими базовыми профессиональными навыками по неклиническим дисциплинам. Автором задекларировано то, что объективные структурированные клинические / практические экзамены позволяют оценить профессиональную компетентность и основные коммуникативные навыки иностранных студентов-медиков. Внедрение таких мониторингов – это инновационный способ оценивания знаний, который демонстрирует практическую направленность обучения. Предлагаемое исследование выполнено в рамках антропоцентричной научной парадигмы. Базовый – общелингвистический метод научного описания. В работе использованы описательно-аналитический метод и метод сравнения, а также элементы метода количественных подсчетов. Апеллировано и к специальным лингвистическим методам и приёмам, в частности, к дискурсивному анализу.
High quality higher education is a solid basis of individual and public intellectual property. It is also an integrated part of standard of living and citizens’ welfare. Finally, the mission of higher education is to offer competitive priority to its receivers now and in the future. So, we need to pay our attention on the quality of education. This article focuses on the health care system. This system of our modern society is very important because the existence and further development of the state institute as a whole is impossible without the full and harmonious functioning of the health care system. The author focuses attention on the monitoring of students’ knowledge and their speaking skills. The article is devoted to the problem of using the Objective Structured Practical Examination (OSPE) at a medical university, especially at the non-clinical departments of higher educational establishments. The practice of such testing of professional medical competencies has been emphasized. Problems of research OSPЕ and OSСЕ have been analyzed. The importance of using the Objective Structured Clinical Examinations has been noted and proved. In addition to this, the experimental Stations of the Objective Structured Clinical Examination (OSCE) of the discipline «Ukrainian as a Foreign Language» has been proposed and described in details. This article pays our attention on the fact, that the Objective Structured Clinical Examination (OSCE) is a test of skills, behavior, attitudes and application of knowledge. An experimental station of an Objective Structured Practical Examination («At the hospital reception. First patient's examination. General complaints of the patient»», III course, medical faculty) has been presented and analyzed in details. Experimental Stations of the Objective Structured Clinical Examination (OSCE) of the discipline «Ukrainian as a Foreign Language» is one of the modern way to evaluate how effectively foreign medical students communicate and apply knowledge to simulations of commonly encountered patient scenarios using an objective structured clinical examination (OSCE). In addition, the real possibility of using the Objective Structured Practical Examination (OSPE) can be used for checking of students’ language knowledge and their speaking skills. Thus, it was concluded that there are some differences between the Objective Structured Practical Examination (OSPE) and the Objective Structured Clinical Examination (OSCE). The research has been presented within the anthropocentric scientific paradigm. The descriptive-analytical methods, general-linguistic methods of scientific description, modern methods of comparison have been used. It has been appealed to special linguistic methods and techniques, including discourse analysis.
Ключові слова: медичний виш
студент-іноземець
дисципліна «Українська мова як іноземна»
ОСКІ
ОСПІ
УДК: 378.6.61.016:811.1612’423:37.091.26 / 276
ISSN: 2077-1096 (print)
2077-1126 (online)
DOI: 10.31718/2077-1096.20.2.227
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13114
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки
Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 2 (70)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zhovnir.pdf361,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.