Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1315
Назва: Деякі аспекти розвитку логічного мислення учнів загальноосвітньої школи
Інші назви: Некоторые аспекты развития логического мышления учащихся общеобразовательной школы
Some aspects of the development of logical thinking of the secondary school students
Автори: Макаренко, Олександр Володимирович
Макаренко, Катерина Степанівна
Матяш, Людмила Олександрівна
Макаренко, Александр Владимирович
Макаренко, Екатерина Степановна
Матяш, Людмила Александровна
Makarenko, A.
Makarenko, E.
Matiash, L.
Дата публікації: 2016
Видавець: РВВ КДПУ ім. В.Винниченка
Бібліографічний опис: Макаренко О. В. Деякі аспекти логічного мислення учнів загальноосвітньої школи. / О. В. Макаренко, К. С. Макаренко, Л. О. Матяш // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2016. – Вип. 10, Ч. 3. – С. 74–78.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена розкриттю розвитку логічного мислення в учнів через систему вправ, в основі якої покладено логічне відношення підпорядкування. Останнім часом виконано ряд досліджень щодо побудови систем вправ і задач (І.А.Бірюков, В.С.Володарський, К.В.Даутова, Г.А.Монахова, Л.Ф.Обухова), які як системотвірні фактори виділили дидактичні вимоги до задач чи змісту курсу фізики, та при цьому не прослідковувався розвиток вправи в багатокомпонентне завдання, як системотвірний фактор, не розглядалося логічне відношення. Основою для розв’язання методичного аспекту проблеми стали принципи оптимізації навчально-виховного процесу та діяльнісний підхід до нього, виражені в ідеї укрупнення дидактичних одиниць; Статья посвящена раскрытию развития логического мышления у учащихся через систему упражнений, в основе которой лежит логическое отношение подчинения. В последнее время выполнен ряд исследований по построению систем упражнений и задач (И.А.Бирюков, В.С.Володарський, К.В.Даутова, Г.А.Монахова, Л.Ф.Обухова), которые в роли системообразующего фактора выделили дидактические требования к задачам или содержанию курса физики, и при этом не прослеживался развитие упражнения в многокомпонентное задание, как системообразующий фактор, не рассматривалось логическое отношение. Основой для решения методического аспекта проблемы стали принципы оптимизации учебно-воспитательного процесса и деятельностный подход к нему, выраженные в идее укрупнения дидактических единиц; The article is devoted to the development of logical students’ thinking through the system of exercises, which is based on logical relation of subordination. Recently, several studies have been done on the creation of system of exercises and tasks by I.A. Biryukov, V.S. Volodarskyy, K.V. Dautova, H.A. Monahova, L.F. Obuhova, they identified didactic requirements of the problems or content of physics course at the secondary school, as a backbone factor and, at the same time, the development of exercise in a multicomponent task, as a backbone factor was not traced, and the logical relation was not considered. The principles of the optimization of teaching and educational process and activity approach is expressed in the idea of integration of didactic units and became a basis for the solution of methodical aspect of a problem.
Ключові слова: логічне мислення
дедуктивний метод міркування
система вправ
відношення підпорядкування
укрупнення дидактичних одиниць
дедуктивный метод рассуждения
логическое мышление
система упражнений
отношение подчинения
укрупнения дидактических единиц
logical thinking
deductive reasoning method
a system of exercises
relationship of subordination definition
integration of didactic units
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1315
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
log.pdf6,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.