Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМакаренко, Олександр Володимирович-
dc.contributor.authorМакаренко, Катерина Степанівна-
dc.contributor.authorМатяш, Людмила Олександрівна-
dc.contributor.authorМакаренко, Александр Владимирович-
dc.contributor.authorМакаренко, Екатерина Степановна-
dc.contributor.authorМатяш, Людмила Александровна-
dc.contributor.authorMakarenko, A.-
dc.contributor.authorMakarenko, E.-
dc.contributor.authorMatiash, L.-
dc.date.accessioned2017-10-18T13:32:46Z-
dc.date.available2017-10-18T13:32:46Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМакаренко О. В. Деякі аспекти логічного мислення учнів загальноосвітньої школи. / О. В. Макаренко, К. С. Макаренко, Л. О. Матяш // Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – 2016. – Вип. 10, Ч. 3. – С. 74–78.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 16:159.955-057.874-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1315-
dc.description.abstractСтаття присвячена розкриттю розвитку логічного мислення в учнів через систему вправ, в основі якої покладено логічне відношення підпорядкування. Останнім часом виконано ряд досліджень щодо побудови систем вправ і задач (І.А.Бірюков, В.С.Володарський, К.В.Даутова, Г.А.Монахова, Л.Ф.Обухова), які як системотвірні фактори виділили дидактичні вимоги до задач чи змісту курсу фізики, та при цьому не прослідковувався розвиток вправи в багатокомпонентне завдання, як системотвірний фактор, не розглядалося логічне відношення. Основою для розв’язання методичного аспекту проблеми стали принципи оптимізації навчально-виховного процесу та діяльнісний підхід до нього, виражені в ідеї укрупнення дидактичних одиниць; Статья посвящена раскрытию развития логического мышления у учащихся через систему упражнений, в основе которой лежит логическое отношение подчинения. В последнее время выполнен ряд исследований по построению систем упражнений и задач (И.А.Бирюков, В.С.Володарський, К.В.Даутова, Г.А.Монахова, Л.Ф.Обухова), которые в роли системообразующего фактора выделили дидактические требования к задачам или содержанию курса физики, и при этом не прослеживался развитие упражнения в многокомпонентное задание, как системообразующий фактор, не рассматривалось логическое отношение. Основой для решения методического аспекта проблемы стали принципы оптимизации учебно-воспитательного процесса и деятельностный подход к нему, выраженные в идее укрупнения дидактических единиц; The article is devoted to the development of logical students’ thinking through the system of exercises, which is based on logical relation of subordination. Recently, several studies have been done on the creation of system of exercises and tasks by I.A. Biryukov, V.S. Volodarskyy, K.V. Dautova, H.A. Monahova, L.F. Obuhova, they identified didactic requirements of the problems or content of physics course at the secondary school, as a backbone factor and, at the same time, the development of exercise in a multicomponent task, as a backbone factor was not traced, and the logical relation was not considered. The principles of the optimization of teaching and educational process and activity approach is expressed in the idea of integration of didactic units and became a basis for the solution of methodical aspect of a problem.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ КДПУ ім. В.Винниченкаuk_UA
dc.subjectлогічне мисленняuk_UA
dc.subjectдедуктивний метод міркуванняuk_UA
dc.subjectсистема вправuk_UA
dc.subjectвідношення підпорядкуванняuk_UA
dc.subjectукрупнення дидактичних одиницьuk_UA
dc.subjectдедуктивный метод рассужденияuk_UA
dc.subjectлогическое мышлениеuk_UA
dc.subjectсистема упражненийuk_UA
dc.subjectотношение подчиненияuk_UA
dc.subjectукрупнения дидактических единицuk_UA
dc.subjectlogical thinkinguk_UA
dc.subjectdeductive reasoning methoduk_UA
dc.subjecta system of exercisesuk_UA
dc.subjectrelationship of subordination definitionuk_UA
dc.subjectintegration of didactic unitsuk_UA
dc.titleДеякі аспекти розвитку логічного мислення учнів загальноосвітньої школиuk_UA
dc.title.alternativeНекоторые аспекты развития логического мышления учащихся общеобразовательной школыuk_UA
dc.title.alternativeSome aspects of the development of logical thinking of the secondary school studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
log.pdf6,47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.