Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13186
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСаєнко, Марина Сергіївна-
dc.contributor.authorЛобач, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorСілкова, Олена Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-07-15T12:11:13Z-
dc.date.available2020-07-15T12:11:13Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСаєнко М. С. Формування та розвиток у майбутніх лікарів компетентностей у галузі інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення ними навчальної дисципліни «Медична інформатика» / М. С. Саєнко, Н. В. Лобач, О. В. Сілкова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2020. – Вип. 68, т. 2. – С. 170–174.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13186-
dc.description.abstractСтаттю присвячено пошуку ефективних способів формування у майбутніх лікарів компетентностей у галузі інформаційно-комунікаційних технологій. Важливим питанням є організація систематичного та цілісного формування у них інформаційно-аналітичних знань, умінь та навичок, досягнення якого можливе завдяки вивченню навчальної дисципліни «Медична інформатика». У статті розглядається зміст, структура дисципліни та значення результатів її вивчення у майбутній професійній діяльності лікаря. Проаналізовано різні підходи до тлумачення поняття «інформаційно-комунікаційні технології» у науковій літературі. Визначено, що використання інформаційно-комунікаційних технологій у медицині та охороні здоров’я є доцільним на будь-якому етапі: як у процесі проведення базових досліджень, так і безпосередньо у процесі організації надання медичних послуг населенню. Названі основні завдання, досягнення яких передбачається у процесі вивчення дисципліни «Медична інформатика». З’ясовано, що реалізація на практиці цих завдань зорієнтована на формування у майбутніх лікарів ряду ключових компетентностей: інтегральних, загальних та спеціальних (фахових, предметних). Досягнення інтегральної компетентності можливе завдяки формуванню у студентів умінь розв’язувати типові, складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми. Сутність загальних компетентностей полягає у здатності майбутніми лікарями застосовувати власні знання в конкретних практичних ситуаціях, умінні вибирати стратегії у спілкуванні, роботі у команді, у володінні ними навичками міжособистісної взаємодії, використанню інформаційних і комунікаційних технологій. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності передбачають здатність студентів обробляти державну, соціальну, економічну та медичну інформацію. Проаналізовано особливості організації та проведення практичних занять з медичної інформатики, розглянуто коротку характеристику прикладних програм, з якими студенти працюють на заняттях. Визначено, що у результаті вивчення медичної інформатики студенти медичних навчальних закладів повинні вміти демонструвати навички роботи за комп’ютером, визначати можливості застосування інформаційних технологій та персонального комп’ютера у медицині, використовувати різні методи опрацювання медичної інформації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectмедична інформатикаuk_UA
dc.subjectінтегральна компетентністьuk_UA
dc.subjectзагальна компетентністьuk_UA
dc.subjectспеціальна компетентністьuk_UA
dc.subjectбудущие врачиuk_UA
dc.subjectкомпетентностный подходuk_UA
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk_UA
dc.subjectмедицинская информатикаuk_UA
dc.subjectинтегральная компетентностьuk_UA
dc.subjectобщая компетентностьuk_UA
dc.subjectспециальная компетентностьuk_UA
dc.subjectfuture doctorsuk_UA
dc.subjectcompetency approachuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjectmedical informaticsuk_UA
dc.subjectintegral competenceuk_UA
dc.subjectgeneral competenceuk_UA
dc.subjectspecial competenceuk_UA
dc.titleФормування та розвиток у майбутніх лікарів компетентностей у галузі інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення ними навчальної дисципліни "Медична інформатика"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.6:61.016:004]-057.875:614.25uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formuvannya_ta_rozvutok.pdf214,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.