Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13186
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Саєнко, Марина Сергіївна | - |
dc.contributor.author | Лобач, Наталія Вячеславівна | - |
dc.contributor.author | Сілкова, Олена Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-15T12:11:13Z | - |
dc.date.available | 2020-07-15T12:11:13Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Саєнко М. С. Формування та розвиток у майбутніх лікарів компетентностей у галузі інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення ними навчальної дисципліни «Медична інформатика» / М. С. Саєнко, Н. В. Лобач, О. В. Сілкова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. – Запоріжжя : КПУ, 2020. – Вип. 68, т. 2. – С. 170–174. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13186 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено пошуку ефективних способів формування у майбутніх лікарів компетентностей у галузі інформаційно-комунікаційних технологій. Важливим питанням є організація систематичного та цілісного формування у них інформаційно-аналітичних знань, умінь та навичок, досягнення якого можливе завдяки вивченню навчальної дисципліни «Медична інформатика». У статті розглядається зміст, структура дисципліни та значення результатів її вивчення у майбутній професійній діяльності лікаря. Проаналізовано різні підходи до тлумачення поняття «інформаційно-комунікаційні технології» у науковій літературі. Визначено, що використання інформаційно-комунікаційних технологій у медицині та охороні здоров’я є доцільним на будь-якому етапі: як у процесі проведення базових досліджень, так і безпосередньо у процесі організації надання медичних послуг населенню. Названі основні завдання, досягнення яких передбачається у процесі вивчення дисципліни «Медична інформатика». З’ясовано, що реалізація на практиці цих завдань зорієнтована на формування у майбутніх лікарів ряду ключових компетентностей: інтегральних, загальних та спеціальних (фахових, предметних). Досягнення інтегральної компетентності можливе завдяки формуванню у студентів умінь розв’язувати типові, складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми. Сутність загальних компетентностей полягає у здатності майбутніми лікарями застосовувати власні знання в конкретних практичних ситуаціях, умінні вибирати стратегії у спілкуванні, роботі у команді, у володінні ними навичками міжособистісної взаємодії, використанню інформаційних і комунікаційних технологій. Спеціальні (фахові, предметні) компетентності передбачають здатність студентів обробляти державну, соціальну, економічну та медичну інформацію. Проаналізовано особливості організації та проведення практичних занять з медичної інформатики, розглянуто коротку характеристику прикладних програм, з якими студенти працюють на заняттях. Визначено, що у результаті вивчення медичної інформатики студенти медичних навчальних закладів повинні вміти демонструвати навички роботи за комп’ютером, визначати можливості застосування інформаційних технологій та персонального комп’ютера у медицині, використовувати різні методи опрацювання медичної інформації. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | майбутні лікарі | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | медична інформатика | uk_UA |
dc.subject | інтегральна компетентність | uk_UA |
dc.subject | загальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | спеціальна компетентність | uk_UA |
dc.subject | будущие врачи | uk_UA |
dc.subject | компетентностный подход | uk_UA |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | uk_UA |
dc.subject | медицинская информатика | uk_UA |
dc.subject | интегральная компетентность | uk_UA |
dc.subject | общая компетентность | uk_UA |
dc.subject | специальная компетентность | uk_UA |
dc.subject | future doctors | uk_UA |
dc.subject | competency approach | uk_UA |
dc.subject | information and communication technologies | uk_UA |
dc.subject | medical informatics | uk_UA |
dc.subject | integral competence | uk_UA |
dc.subject | general competence | uk_UA |
dc.subject | special competence | uk_UA |
dc.title | Формування та розвиток у майбутніх лікарів компетентностей у галузі інформаційно-комунікаційних технологій у процесі вивчення ними навчальної дисципліни "Медична інформатика" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.6:61.016:004]-057.875:614.25 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya_ta_rozvutok.pdf | 214,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.