Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/133
Назва: Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу
Автори: Ждан, Вячеслав Миколайович
Бобирьов, Віктор Миколайович
Шешукова, Ольга Вікторівна
Лохматова, Наталія Михайлівна
Шарбенко, Тетяна Вячеславівна
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Місце та роль самостійної роботи студента в кредитно-модульній системі організації навчального процесу / В. М. Ждан, В. М. Бобирьов, О. В. Шешукова, Н. М. Лохматова, Т. В. Шарбенко // Медична освіта. – 2011. – № 2. – С. 52–54.
Короткий огляд (реферат): Самостійна робота – обов’язковий компонент навчальної та науково-дослідницької роботи студентів, а її ефективність певною мірою визначає якість професійної підготовки у ВНЗ. Активізація взаємодії викладачів і майбутніх лікарів у процесі навчання позитивно впливає на поліпшення якості підготовки спеціалістів. Це дозволяє оптимально використовувати індивідуальні можливості студентів, виробляє у них наполегливість, організованість, сприяє поглибленню знань, вмінь, розвиває практичні навички, клінічне мислення, виховує необхідність постійного поповнення та розширення обсягу спеціальних знань, орієнтує на систематичну самоосвіту.
Ключові слова: самостійна робота
навчальний процес
кредитно-модульна система
Credit-modular organization system
Educational process
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/133
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mistse_ta_rol_samostiinoi_roboty_studenta.pdf159,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.