Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13446
Назва: Сучасне впровадження симуляційної дистанційної освіти працівників медичної галузі
Інші назви: Современное внедрение симуляционного дистанционного образования работников медицинской отрясли
Implementation of simulation distance training for healthcare professionals
Автори: Ждан, Вячеслав Миколайович
Хайменова, Галина Сергіївна
Бабаніна, Марина Юріївна
Кир'ян, Олена Анатоліївна
Катеренчук, Олександр Іванович
Ждан, Вячеслав Николаевич
Хайменова, Галина Сергеевна
Бабанина, Марина Юрьевна
Кирьян, Елена Анатольевна
Катеренчук, Александр Иванович
Zhdan, V. M.
Khaіmenova, Н. S.
Babanina, M. Iu.
Kyrian, O. A.
Katerenchuk, O. I.
Дата публікації: лип-2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Сучасне впровадження симуляційної дистанційної освіти працівників медичної галузі / В. М. Ждан, Г. С. Хайменова, М. Ю. Бабаніна [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2020. – Т. 20, вип. 2 (70). – C. 244–247.
Короткий огляд (реферат): Поява високих технологій в медицині, прискорення темпу життя, наростаючий обсяг знань, впровадження нових лікувально-діагностичних методик – все це ставить перед сучасною системою медичної освіти завдання по розробці якісно нових підходів у підготовці кадрів для охорони здоров'я. Повсюдно в галузі відчувається гострий дефіцит фахівців високої кваліфікації. Тому закономірно, що одним з головних напрямків в сфері медичної освіти є необхідність значного посилення практичного аспекту підготовки кадрів при збереженні належного рівня теоретичних знань. При проходженні клінічних дисциплін далеко не завжди здійснюється повноцінне відпрацювання практичних маніпуляцій. В останні роки ситуація погіршилася широким впровадженням в клініках ринкових відносин і змінами в законодавчій базі. У зв'язку з цим поява можливостей в організації фантомного і симуляційного навчання медичних працівників бачиться як розумний і необхідний напрямок у навчальному процесі. В даний час симулятори використовуються для навчання та об'єктивної оцінки у багатьох областях діяльності людини, які передбачають високі ризики. Симуляційний тренінг має цілий ряд переваг перед традиційною системою підготовки: пацієнт не страждає від дій медичних працівників; тренінг проводиться незалежно від наявності в клініці відповідних пацієнтів та графіка роботи лікувального закладу; за рахунок об'єктивізації оцінки підвищується кінцевий результат практикуму. Саме симулятори можуть багаторазово і точно відтворити важливі клінічні сценарії і можливість адаптувати навчальну ситуацію. Головним і найважливішим перевагою імітації є можливість об'єктивної реєстрації параметрів виконуваної професійної діяльності з метою досягнення високого рівня підготовки кожного фахівця.
Появление высоких технологий в медицине, ускорение темпа жизни, нарастающий объем знаний, внедрение новых лечебно-диагностических методик – все это ставит перед современной системой медицинского образования задачи по разработке качественно новых подходов в подготовке кадров для здравоохранения. Повсеместно в области ощущается острый дефицит специалистов высокой квалификации. Поэтому закономерно, что одним из главных направлений в сфере медицинского образования является необходимость значительного усиления практического аспекта подготовки кадров при сохранении надлежащего уровня теоретических знаний. При прохождении клинических дис циплин далеко не всегда осуществляется полноценная отработка практических манипуляций. В последние годы ситуация ухудшилась широким внедрением в клиниках рыночных отношений и изменениями в законодательной базе. В связи с этим появление возможностей в организации фантомного и симуляционных обучение медицинских работников видится как разумное и необходимое направление в учебном процессе. В настоящее время симуляторы используются для обучения и объективной оценки во многих областях деятельности человека, которые предусматривают высокие риски. Симуляционный тренинг имеет целый ряд преимуществ перед традиционной системой подготовки: пациент не страдает от действий медицинских работников; тренинг проводится независимо от наличия в клинике соответствующих пациентов и графика работы лечебного учреждения; за счет объективизации оценки повышается конечный результат практикума. Именно симуляторы могут многократно и точно воспроизвести важные клинические сценарии и адаптировать учебную ситуацию. Главным и самым важным преимуществом имитации является возможность объективной регистрации параметров выполняемой профессиональной деятельности с целью достижения высокого уровня подготовки каждого специалиста.
The emergence of high technologies in medicine, accelerating the pace of life, increasing the amount of knowledge, the implementation of new therapeutic and diagnostic techniques set new challenges in terms of developing new high-quality approaches for the system of medical training. Across the industry, there is an acute shortage of highly qualified professionals. Therefore, it is natural that one of the main areas in the field of medical training consists in the necessity to significantly enhance the practical aspect of training while maintaining the appropriate level of theoretical knowledge. The course of clinical disciplines does not always provide enough time to master practical manipulations. In recent years, the situation has been worsened by widespread changes in the regulations between clinics and medical training settings. In this regard, the emergence of opportunities to include phantom and simulation training for medical professionals on larger scale is regarded as a reasonable and necessary measure to boost the training process. Currently, simulation devices are used for training and objective assessment in many areas of human activities, which involve high risks. Simulation training has a number of advantages compared with the traditional training system: the mannequins do not suffer from medical malpractice; training is conducted regardless of the presence of appropriate patients in the clinic and the work schedule of the medical institution; the end result of the workshop increases due to objective assessment. It is the simulators that can repeatedly and accurately reproduce important clinical scenarios and the ability to adapt the learning situation. The main and most important advantage of imitation is the ability to objectively record the parameters of professional activity performed in order to achieve a high level of training of each specialist.
Ключові слова: симуляційна освіта
дистанційна освіта
працівники медичної галузі
симуляционное образование
дистанционное образование
работники медицинской сферы
simulation training
distance education
medical professionals
УДК: 378.147:61
ISSN: 2077-1096
2077-1126
DOI: 10.31718/2077-1096.20.2.244
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13446
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра сімейної медицини і терапії
Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 2 (70)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Suchasne_vprovadzhennia_symuliatsiinoi_dystantsiinoi_osvity_pratsivnykiv_medychnoi_ haluzi.pdf473,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.