Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13531
Назва: | До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі |
Автори: | Джадан, Ольга Іванівна |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | Українська медична стоматологічна академія |
Бібліографічний опис: | Джадан О. І. До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі / О. І. Джадан // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 70–72. |
Короткий огляд (реферат): | Проаналізовано особливості викладання філософії в закладах вищої медичної освіти, розглянуто значення компетентнісного підходу, а також місце викладача в освітньому процесі. The article analyzes the peculiarities of teaching philosophy in higher education institutions for the training of medical professionals and discusses the importance of a competent approach, as well as the place of the teacher during the educational process. |
Ключові слова: | higher education institutions competence approach methodology educational process competence заклади вищої освіти компетенція навчальний процес компетентнісний підхід методологія |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13531 |
Розташовується у зібраннях: | Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dzhadan_Do_problemi_vikladannya.pdf | 79,98 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.