Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13531
Назва: До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі
Автори: Джадан, Ольга Іванівна
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Джадан О. І. До проблеми викладання філософії в сучасній вищій медичній школі / О. І. Джадан // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 70–72.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано особливості викладання філософії в закладах вищої медичної освіти, розглянуто значення компетентнісного підходу, а також місце викладача в освітньому процесі.
The article analyzes the peculiarities of teaching philosophy in higher education institutions for the training of medical professionals and discusses the importance of a competent approach, as well as the place of the teacher during the educational process.
Ключові слова: higher education
institutions
competence approach
methodology
educational process
competence
заклади вищої освіти
компетенція
навчальний процес
компетентнісний підхід
методологія
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13531
Розташовується у зібраннях:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dzhadan_Do_problemi_vikladannya.pdf79,98 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.