Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13533
Назва: Особливості педагогічного спілкування викладачів зі студентами в медичному закладі вищої освіти
Автори: Донець, Ілона Миколаївна
Шепітько, Володимир Іванович
Лисаченко, Ольга Дмитрівна
Григоренко, Альона Сергіївна
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Особливості педагогічного спілкування викладачів зі студентами в медичному закладі вищої освіти / І. М. Донець, В. І. Шепітько, О. Д. Лисаченко, А. С. Григоренко // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 74–76.
Короткий огляд (реферат): Одна з головних цілей сучасної вищої медичної освіти полягає в тому, щоб за допомогою різних форм навчання й виховання підготувати студента до плідної творчої участі в житті суспільства і діяльності в сфері охорони здоров’я. Навчання в закладі вищої освіти для сучасної молоді стає одним із найважливіших періодів життєдіяльності, особистісного зростання і становлення як фахівців із вищою освітою. Викладачі мають створювати умови і вибирати такі засоби спілкування, які забезпечать особистісний ріст і самоактуалізацію студентів, що вимагає високоїпсихолого-педагогічноїпідготовки самого викладача. Навчання закономірно пов’язане з процесом медичної освіти, яка разом із вихованням і розвитком студента формує цілісний педагогічний процес, основною формою здійснення якого є педагогічне спілкування.
One of the main goals of modern higher medical education is to prepare a student for the efficient creative participation within the life of the society and functioning of the health care system through various forms of education and upbringing. Being a student at a higher education institution is one of the most important periods in their life activity, during the time of their personal growth and when they are becoming specialists in higher education. The teachers should create the adequate learning environment and are the ones who will choose such means of communication that will provide personal growth and self-accomplishment which in turn requires high psychological and pedagogical training of a teacher himself. Education itself is naturally related to the process of medical education, and the latter one together with the education and development of a student will create peadagogical process which is predominantly based on building up a pedagogical dialogue and expanding various communication forms.
Ключові слова: викладач
студент
спілкування
навчання
виховання
уміння
навички
teacher
student
communication
training
education
skills
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13533
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології
Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика
Наукові праці. Кафедра біології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Donec_Osoblivosti_pedagogichnogo_spilkuvannya.pdf83,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.