Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13536
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Корсун, Сергій Іванович | - |
dc.contributor.author | Якимишина, Лариса Іллівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-09-08T13:44:28Z | - |
dc.date.available | 2020-09-08T13:44:28Z | - |
dc.date.issued | 2020-06-20 | - |
dc.identifier.citation | Корсун С. І. Психолого-педагогічні аспекти евристичної мотивації студентів / С. І. Корсун, Л. І. Якимишина // Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки : збірник наук. робіт учасників міжнар. наук.-практ. конф. (19–20 червня 2020 р., м. Одеса). – Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки», 2020. – Ч. 2. – С. 15–18. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13536 | - |
dc.description.abstract | У своїх попередніх роботах ми уже звертали увагу на той факт, що на сьогодні, за існуючими науковими підходами, мотивацію визначають як важливу складову психологічної структури пізнавальної, навчальної діяльності, від якої залежить ефективність її перебігу. Водночас, побутує думка, що навчальну діяльність спонукає комплекс мотивів, серед яких виділяють внутрішні та зовнішні. Внутрішні мотиви - це ті які притаманні самому студенту, коли він сам прагне засвоїти знання, підвищити свій освітній рівень. Зовнішні мотиви виступають у ролі певних жандармів – це оцінки, стипендія, певний контроль чи навіть примус зі сторони викладачів та батьків тощо. Розглядаючи існуючі підходи до мотивації студентів було запропоновано та перевірено на практиці інноваційний підхід, що дозволяє поєднувати зовнішню та внутрішню мотивацію та є довготривалою мотивацією щодо процесу навчання і навіть процесом навчання не завершується. Характеризуючи подібний вид мотивації було запропоновано термін - евристична мотивація. Евристична мотивація - це спонукання особистості до підсвідомої постійної творчої активності шляхом створення проблемних ситуацій, розв'язання яких не обмежується заняттями в аудиторії чи закінченням вивчення предмету. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Одеса : ГО «Південна фундація педагогіки» | uk_UA |
dc.subject | інтелект | uk_UA |
dc.subject | психолог | uk_UA |
dc.subject | евристична мотивація | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічні аспекти евристичної мотивації студентів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 159.9+37.01(063) | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
psykholoho_pedahohichni_aspekty_evrystychnoyi_motyvatsiyi_studentiv.pdf | 3,99 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.