Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13576
Назва: Оптимізація впровадження інноваційних технологій у навчання студентів із нормативним терміном навчання з клінічної фармакології з позицій сучасної медичної освіти
Інші назви: Оптимизация внедрения инновационных технологий в обучении студентов с нормативным сроком обучения по клинической фармакологии с позиций современного медицинского образования
Optimization of the implementation of innovative technologies in the education of students with a standard term of study in clinical immunology from the standpoint of modern medical education
Автори: Капустянська, Анна Анатоліївна
Моісєєва, Наталія Віталіївна
Луценко, Руслан Володимирович
Капустянская, Анна Анатольевна
Моисеева, Наталья Витальевна
Луценко, Руслан Владимирович
Kapustianska, A. A.
Moiseyeva, N. V.
Lutsenko, R. V.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Капустянська А. А. Оптимізація впровадження інноваційних технологій у навчання студентів із нормативним терміном навчання з клінічної фармакології з позицій сучасної медичної освіти / А. А. Капустянська, Н. В. Моісєєва, Р. В. Луценко // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава 19 березня 2020. – Полтава, 2020. – С. 102–103.
Короткий огляд (реферат): Досвід використання інноваційних технологій та систематичний контроль навчання – це важливий крок у напрямку інтенсифікації й оптимізації всього навчально-виховного процесу у вищій школі. Найважливішим етапом процесу здобуття сучасної вищої медичної освіти студентів з нормативним терміном навчання з дисципліни клінічна фармакологія є перевірка знань, в ході якої з'ясовуються повнота та якість знань студентів, прогалини і помилки в їх знаннях.
Experience in the use of innovative technologies and systematic control of learning is an important step towards intensifying and optimizing the entire educational process in higher education. The most important step in the process of obtaining a modern higher medical education of students with a normative term of study in the discipline of clinical pharmacology is the examination of knowledge, which clarifies the completeness and quality of students' knowledge, gaps and mistakes in their knowledge.
Ключові слова: клінічна фармакологія
нормативний термін навчання
сучасна освіта
клиническая фармакология
нормативный срок обучения
современное образование
clinical pharmacology
normative term of education
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13576
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації
Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Рedagogy_2020.pdf317,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.