Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13584
Назва: Обгрунтування методики професійно-прикладноїї фізичної підготовки студентів медичних закладів, побудованої на змісті програми зі стренфлексу
Інші назви: Обоснование методики профессионально-прикладной физической подготовки студентов медицинских заведений, построенной на содержании программы по стренфлексу
Justification of the methodology of professional-applied physicalpreparationof students of medical institutions based on the content of the Strenflex program
Автори: Петришин, Олександр Володимирович
Петришин, Александр Владимирович
Petryshyn, O. V.
Дата публікації: 2019
Видавець: НПУ імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Петришин О. В. Обгрунтування методики професійно-прикладноїї фізичної підготовки студентів медичних закладів, побудованої на змісті програми зі стренфлексу / О. В. Петришин // Науковий часопис. – 2019. – Вип. 4 (112). – С. 113–118.
Короткий огляд (реферат): У статті запропоновано структуру розробки авторської програми професійно-прикладної фізичної підготовки студентів вищої медичної установи, засновану на поліпшенні змісту професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх лікарів за допомогою силових видів спорту на прикладі фітнес багатоборства «стренфлекс»; визначено умови, яких необхідно дотримуватися розробникам програм по стренфлексу в змісті професійно-прикладної фізичної підготовки студентів медичних вузів в процесі їх учбової діяльності, разом з традиційними (футбол, волейбол, баскетбол), новаторськими формами спортивно-ігрової діяльності (міні-футбол, настільний теніс, гандбол, бейсбол).
В статье предложено структуру разработки авторской программы профессионально-прикладной физической подготовки студентов высшего медицинского учреждения, основанную на улучшении содержания профессионально-прикладной физической подготовки будущих врачей с помощью силовых видов спорта на примере фитнес-многоборья «стренфлекс»; определенно условия, которых необходимо придерживаться разработчикам программ по стренфлексу в содержании профессиональноприкладной физической подготовки студентов медицинских вузов в процессе их учебной деятельности, вместе с традиционными (футбол, волейбол, баскетбол), инновационными формами спортивно-игровой деятельности (минифутбол, настольный теннис, гандбол, бейсбол).
The article by proposed a structure for developing the author's program of professional-applied physical preparation of students of a higher medical institution based on improving the content of professional-applied physical preparation of future doctors with the help of power sports on the example of the fitness allaround «strenflex»; Certainly the conditions that must be followed by the developers of strenflex programs in the content of professional-applied physical preparation of medical students in their educational activities, along with traditional (football, volleyball, basketball), innovative forms of sports and gaming activities (mini-football, table tennis , handball, baseball).The purpose of the study is to provide a theoretical substantiation of the possibilities of Strenflex regarding the formation of professional psychophysical qualities and the development of methodological recommendations for the adaptation of the existing curriculum for strenflex for students - future medical professionals.
Ключові слова: навчально-виховний процес
умови розробки інноваційної програми
професійно-прикладна фізична підготовка
фізична підготовленість
силові якості
фітнес-багатоборство
стренфлекс
студенти
УДК: 796.412:796.015.2
ISSN: 2311-2220
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13584
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petryshyn_Justification_of_the_methodology.pdf576,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.