Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13586
Назва: Особливості контролю комплексного формування професійної психофізичної компетентності у процесі підготовки майбутніх медичних працівників
Інші назви: Особенности контроля комплексного формирования профессиональной психофизической компетентности в процессе подготовки будущих медицинских работников
Features of the control of the integrated formation of professional psychophysical competence in the process of training future medical professionals
Автори: Петришин, Олександр Володимирович
Petryshyn, O. V.
Петришин, Александр Владимирович
Дата публікації: 2019
Видавець: НПУ імені М. П. Драгоманова
Бібліографічний опис: Петришин О. В. Особливості контролю комплексного формування професійної психофізичної компетентності у процесі підготовки майбутніх медичних працівників / О. В. Петришин // Науковий часопис. –2019. – Вип. 5 (113). – С. 123–126.
Короткий огляд (реферат): Автор статті зазначає, що проблеми комплексного формування професійної психофізичної компетентності студентів під час фізичного виховання, яка забезпечує необхідний рівень адаптації, зміцнення здоров’я і розвиток професійної психофізичної компетентності студентів, є актуальною. Найактуальнішим у цьому питання, на думку автора, є визначення ефективної діагностичної методики оцінки фізичної підготовленості майбутніх фахівців медичних спеціальностей. Використання системи тестування дало можливість індивідуально діагностувати параметри фізичної підготовленості студентів та контролювати ефективність фізичного виховання в процесі їх ППФП.
Автор статьи отмечает, что проблемы комплексного формирования профессиональной психофизической компетентности студентов во время физического воспитания, которая обеспечивает необходимый уровень адаптации, укрепления здоровья и развитие профессиональной психофизической компетентности студентов, является актуальной. Самым актуальным в этом вопрос, по мнению автора, есть определение эффективной диагностической методики оценки физической подготовленности будущих специалистов медицинских специальностей. Использование системы тестирования дало возможность индивидуально диагностировать параметры физической подготовленности студентов и контролировать эффективность физического воспитания в процессе их ППФП.
The author notes that the problems of complex formation of professional psychophysical competence of students during physical education, which provides the necessary level of adaptation, health promotion and development of professional psychophysical competence of students, is relevant. According to the author, the most relevant issue in this respect is the definition of an effective diagnostic methodology for assessing the physical fitness of future medical specialists. Using the testing system made it possible to individually diagnose the parameters of physical fitness of students and monitor the effectiveness of physical education in the process of their professional-applied physical training
Ключові слова: вища медична освіта
професійна підготовка
психофізичні якості
діагностичні методики
студенти
higher medical education
professional training
psychophysical qualities
diagnostic methods
students
УДК: 051
ISSN: 2311-2220
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13586
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізичної та реабілітаційної медицини

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petryshyn.pdf114,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.