Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13640
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBieliaieva, O. M.-
dc.contributor.authorLysanets, Yu. V.-
dc.contributor.authorZnamenska, I. V.-
dc.contributor.authorSlipchenko, L. B.-
dc.contributor.authorRozhenko, I. V.-
dc.contributor.authorБеляева, Елена Николаевна-
dc.contributor.authorБєляєва, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЛисанец, Юлия Валериевна-
dc.contributor.authorЛисанець, Юлія Валеріївна-
dc.contributor.authorЗнаменська, Іванна Владиславівна-
dc.contributor.authorЗнаменская, Иванна Владиславовна-
dc.contributor.authorСлипченко, Лариса Борисовна-
dc.contributor.authorСліпченко, Лариса Борисівна-
dc.contributor.authorРоженко, Инесса Виталиевна-
dc.contributor.authorРоженко, Інеса Віталіївна-
dc.date.accessioned2020-09-17T07:57:17Z-
dc.date.available2020-09-17T07:57:17Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationDeveloping Professional Communication Skills In Medical English For Academic Purposes / O. M. Bielialieva, Yu. V. Lysanets, I. V. Znamenska [et al.] // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Філологічні науки. – 2019. – № 2 (325). – C. 309–316.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13640-
dc.description.abstractУ статті представлено досвід упровадження комплексного підходу у процесі викладання курсу фахової англійської мови для науково-педагогічних працівників та здобувачів ступеня доктора філософії у медичних вишах. Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), який укладено з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть в англомовному просторі сучасної науки і освіти. Розроблено цикл навчальних вправ, спрямований на вдосконалення навичок професійної комунікації у процесі викладання фахової англійської мови у медичних вишах. Обґрунтовано методичний алгоритм для пропонованого циклу завдань: закріплення граматичного матеріалу, контроль засвоєння лексики, створення дидактичних умов для корекції і пропедевтики мовних помилок.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлен опыт внедрения комплексного подхода в процессе преподавания курса английского языка для научно-педагогических сотрудников и соискателей степени доктора философии в медицинских вузах. Авторами выработана собственная концепция изложения учебного материала. Предлагаемый подход апробирован при разработке учебника “Medical English for Academic Purposes” (2018), составленного с учетом современных тенденций интернационализации высшей школы, предусматривающих подготовку специалистов, которые будут работать в англоязычном пространстве современной науки и образования. Разработан цикл учебных упражнений, направленный на совершенствование навыков коммуникации в процессе преподавания английского языка для профессиональных целей в медицинских вузах. Обоснован методический алгоритм предлагаемого цикла упражнений: закрепление грамматического материала, контроль усвоения лексики, создание дидактических условий для коррекции и пропедевтики языковых ошибок.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the experience of implementing a comprehensive approach in teaching the course in professional English for PhD students and academic staff at higher medical educational institutions. The authors developed their own concept of presenting the training material. The proposed approach has been tested in the development of the textbook “Medical English for Academic Purposes” (2018), which was written in the context of current trends in internationalised higher education, involving the training of specialists who will work in the modern English language educational and scientific environment. The authors suggested a cycle of training tasks, aimed at improving the skills of professional communication in teaching Medical English for Academic Purposes. The methodical algorithm for the proposed cycle of tasks has been substantiated: revising the grammar material, control of the level of mastering the lexis, creating didactic conditions for correction and propedeutics of errors. The study of common challenges in mastering the professional oral use of vocabulary and specialised terminology at a medical university is important for developing the guidelines to eliminate possible mistakes and avoid misunderstanding in medical communication. The analysis of potential challenges in producing medical discourse in English is an important element for integration of Ukrainian researchers into the world community. The research will be useful for translation studies, teaching English as a second language, and developing multilingual competence of future doctors.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectфахова англійська моваuk_UA
dc.subjectнауково-педагогічні працівникиuk_UA
dc.subjectздобувачі ступеня доктора філософіїuk_UA
dc.subjectанглийский язык для профессиональных целейuk_UA
dc.subjectнаучно-педагогические сотрудникиuk_UA
dc.subjectсоискатели степени доктора философииuk_UA
dc.subjectEnglish for Professional Purposesuk_UA
dc.subjectacademic staffuk_UA
dc.subjectPhD studentsuk_UA
dc.titleDeveloping Professional Communication Skills In Medical English For Academic Purposesuk_UA
dc.title.alternativeРозвиток навичок професійної комунікації у процесі викладання фахової англійської мови у медичних вишахuk_UA
dc.title.alternativeРазвитие навыков коммуникации в процессе преподавания английского языка для профессиональных целей в медицинских вузахuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378:37.032+316.46uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Developing_Professional_Communication.pdf525,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.