Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13650
Назва: Критерії оцінювання рівнів сформованості англомовної стратегічної компетентності майбутніх перекладачів
Автори: Сабат, Н. О.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Сабат Н. О. Критерії оцінювання рівнів сформованості англомовної стратегічної компетентності майбутніх перекладачів / Н. О. Сабат // Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 19 березня 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 175–176.
Короткий огляд (реферат): Визначено й обґрунтовано критерії оцінювання рівнів сформованості англомовної стратегічної компетентності майбутніх перекладачів з урахуванням специфіки виконання ними усного перекладу. На основі структури стратегічної компетентності майбутніх перекладачів запропоновано чотири основні критерії: здатність застосування глобальних перекладацьких стратегій, здатність застосування локальних перекладацьких і комунікативних стратегій, здатність застосування когнітивних стратегій і здатність застосування соціально-афективних перекладацьких стратегій.
The article deals with the analysis of criteria for assessing the levels of formation of future interpreters’ Anglophone strategic competence taking into account the peculiarities of interpreting as a translational activity. Based on the structure of future interpreters’ strategic competence, four basic criteria have been proposed: the ability to employ global translation strategies, the ability to employ local translation and communication strategies, the ability to employ cognitive strategies, and the ability to employ social-affective translation strategies.
Ключові слова: критерії оцінювання
англомовна стратегічна компетентність
локальні перекладацькі й комунікативні стратегії
assessment criteria
Anglophone strategic competence
future interpreters
global translation strategies, local translation and communication strategies, cognitive strategies
social-affective strategies
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13650
Розташовується у зібраннях:Сучасна медична освіта: методологія, теорія, практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Sabat_Kriterii.pdf50,87 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.