Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13699
Назва: Дидактичний сегмент соціальних мереж в контексті осучаснення формату вишівського викладання мовних дисциплін іноземцям
Інші назви: Didactic segment of social networks of the new format of higher educational institution of teaching language subjects to foreigners
Автори: Лещенко, Тетяна Олександрівна
Жовнір, Марина Миколаївна
Асламова, Марина Володимирівна
Дата публікації: лип-2020
Видавець: Молодий вчений
Бібліографічний опис: Лещенко Т. О. Дидактичний сегмент соціальних мереж в контексті осучаснення формату вишівського викладання мовних дисциплін іноземцям / Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір, М. В. Асламова // Молодий вчений. – 2020. – № 7.1 (83.1). – С. 93–96.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано процес упровадження новітніх інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у вишівську мовну освіту; окреслено основні переваги та напрямки використання соціальних мереж під час вивчення дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Розглянуто використання соціальних мереж як засобу самостійного вивчення української мови іноземними студентами й організації безпосередньо навчального процесу. З’ясовано дидактичний компонент соціальних мереж. Сформовано авторський погляд щодо часткової переорієнтації освіти на використання ІКТ під час вивчення української як іноземної задля ефективності, урізноманітнення й употужнення мовної підготовки майбутніх лікарів.
The article analyzes the process of introducing new information and communication technologies (ICT) into the language education of higher educational institution; outlines the main advantages and directions of using social networks during studying the discipline «Ukrainian as a Foreign Language» in medical higher school. The use of social networks as a means of independent study of Ukrainian language by foreign students and organization of the educational process is considered. The didactic component of social networks has been clarified. Formed the author's view on the partial reorientation of education to the use of ICT in studying Ukrainian as a foreign language for the sake of efficiency, diversification and refinement of language training of future doctors.
Ключові слова: інформаційно-комунікативні технології (ІКТ)
соціальні мережі
мережевий контент
студент-медик
іноземні студенти
українська мова як іноземна
мовна підготовка майбутніх лікарів.
information and communication technologies (ICT)
social networks,
content network
medical student
foreign students
Ukrainian as a foreign language
language training of future doctors
УДК: 378.016./02:81’243.091.33:004.77
ISBN: 2304–5809
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13699
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leshchenko_TO.pdf567,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.