Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13699
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛещенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorЖовнір, Марина Миколаївна-
dc.contributor.authorАсламова, Марина Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-09-24T05:46:57Z-
dc.date.available2020-09-24T05:46:57Z-
dc.date.issued2020-07-
dc.identifier.citationЛещенко Т. О. Дидактичний сегмент соціальних мереж в контексті осучаснення формату вишівського викладання мовних дисциплін іноземцям / Т. О. Лещенко, М. М. Жовнір, М. В. Асламова // Молодий вчений. – 2020. – № 7.1 (83.1). – С. 93–96.uk_UA
dc.identifier.isbn2304–5809-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13699-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано процес упровадження новітніх інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у вишівську мовну освіту; окреслено основні переваги та напрямки використання соціальних мереж під час вивчення дисципліни «Українська мова як іноземна» в медичному виші. Розглянуто використання соціальних мереж як засобу самостійного вивчення української мови іноземними студентами й організації безпосередньо навчального процесу. З’ясовано дидактичний компонент соціальних мереж. Сформовано авторський погляд щодо часткової переорієнтації освіти на використання ІКТ під час вивчення української як іноземної задля ефективності, урізноманітнення й употужнення мовної підготовки майбутніх лікарів.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the process of introducing new information and communication technologies (ICT) into the language education of higher educational institution; outlines the main advantages and directions of using social networks during studying the discipline «Ukrainian as a Foreign Language» in medical higher school. The use of social networks as a means of independent study of Ukrainian language by foreign students and organization of the educational process is considered. The didactic component of social networks has been clarified. Formed the author's view on the partial reorientation of education to the use of ICT in studying Ukrainian as a foreign language for the sake of efficiency, diversification and refinement of language training of future doctors.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМолодий вченийuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікативні технології (ІКТ)uk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectмережевий контентuk_UA
dc.subjectстудент-медикuk_UA
dc.subjectіноземні студентиuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectмовна підготовка майбутніх лікарів.uk_UA
dc.subjectinformation and communication technologies (ICT)uk_UA
dc.subjectsocial networks,uk_UA
dc.subjectcontent networkuk_UA
dc.subjectmedical studentuk_UA
dc.subjectforeign studentsuk_UA
dc.subjectUkrainian as a foreign languageuk_UA
dc.subjectlanguage training of future doctorsuk_UA
dc.titleДидактичний сегмент соціальних мереж в контексті осучаснення формату вишівського викладання мовних дисциплін іноземцямuk_UA
dc.title.alternativeDidactic segment of social networks of the new format of higher educational institution of teaching language subjects to foreignersuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.016./02:81’243.091.33:004.77uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Leshchenko_TO.pdf567,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.