Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13879
Назва: Оптимізація навчальної діяльності та забезпечення освітнього процесу при викладанні медичної біології
Інші назви: Optimization of educational activity and support of educational process at teaching on medical biology
Автори: Дубінін, Сергій Іванович
Пілюгін, Валентин Олексійович
Ваценко, Анжела Володимирівна
Улановська-Циба, Наталія Аркадіївна
Передерій, Ніна Олександрівна
Рябушко, Олена Борисівна
Овчаренко, Оксана Василівна
Клепець, Олена Вікторівна
Dubinin, S. I.
Piliuhin, V. O.
Vatsenko, A. V.
Ulanovskaya-Tsyba, N. A.
Perederii, N. O.
Ryabushko, O. B.
Ovcharenko, O. V.
Klepets, O. V.
Дата публікації: 2019
Видавець: Дніпропетровська медична академія
Бібліографічний опис: Оптимізація навчальної діяльності та забезпечення освітнього процесу при викладанні медичної біології / С. І. Дубінін, В. О. Пілюгін, А. В. Ваценко [та ін.] // Morphologia. – 2019. – Т. 13, № 4. – С. 55–60.
Короткий огляд (реферат): У сучасних умовах реформування та вдосконалення вищої освіти в Україні набула актуальності проблема оптимізації навчання і освітнього процесу. Її розв’язання полягає у знаходженні відповідності педагогічної системи тим цілям, для досягнення яких вона створена. У такій складній, динамічній, ієрархічній системі, як педагогічна, існують багато можливих варіантів побудови, здійснення та організації освітньої діяльності для досягнення мети навчання.
Оптимизация обучения и обеспечение образовательного процесса – необходимые условия реформирования и развития высшего образования в Украине. Их реализация заключается в нахождении соответствия педагогической системы тем целям, для достижения которых она создана. Существует много вариантов организации и осуществления образовательной деятельности и достижения цели обучения. Методологической основой оптимизации является системный подход, который требует рассмотрения всех компонентов обучения в единстве закономерных взаимосвязей, опоры на теорию управления сложными динамическими системами.
There are many options for organizing and implementing of educational activities and achieving the goal of learning. The methodological basis of optimization is a systematic approach, which requires considering all the components of training and the educational process in the unity of regular relationships, relying on the general theory of management by complex dynamic systems. Objective is to prove that optimization of teaching is possible in condition of modern methodical and technical support, that daily activity of teachers should be targeted to replenishment of training and methodical materials, applying of innovative informational technologies and effective methods of knowledge control.
Ключові слова: оптимізація
організація навчання
методичне та матеріально-технічне забезпечення
освітній процес
інформаційні технології
оптимизация обучения
методическое и техническое обеспечение
образовательный процесс
информационные технологии
optimization
organization of study
methodical and technical support
informational technologies
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13879
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра біології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
optumizaciya_navchalnoi_diyalnocti.pdf293,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.