Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13901
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНіколішина, Елла Вячеславівна-
dc.contributor.authorЛитовченко, Ірина Юріївна-
dc.contributor.authorІленко, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorНиколишина, Элла Вячеславовна-
dc.contributor.authorЛитовченко, Ирина Юрьевна-
dc.contributor.authorИленко, Наталия Николаевна-
dc.contributor.authorNikolishyna, E. V.-
dc.contributor.authorLytovchenko, I. Yu.-
dc.contributor.authorIlenko, N. M.-
dc.date.accessioned2020-11-10T08:11:31Z-
dc.date.available2020-11-10T08:11:31Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationНіколішина Е. В. Моніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролю / Е. В. Ніколішина, І. Ю. Литовченко, Н. М. Іленко // Медична освіта . ‒ 2019. ‒ № 4. ‒ С. 34–38.uk_UA
dc.identifier.issn1681-2751-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13901-
dc.description.abstractУ статті представлений досвід кафедри терапевтичної стоматології УМСА щодо оцінювання якості підготовки студентів стоматологів-старшокурсників засобами тестового контролю рівня знань. Найбільш ефективним інструментом оцінювання якості результатів навчального процесу є індивідуальний підхід до перевірки знань майбутніх лікарів. У сучасних технологіях навчання, коли етап контролю теоретичних знань має стійку тенденцію до скорочення, одночасне проведення групового тестування на підготовчому та заключному етапах заняття дозволяє максимально охопити навчальний матеріал і одразу ж встановити зворотний зв’язок із студентами для визначення результатів засвоєння. Доведена необхідність проведення тематичного тестового контролю, представлена характеристика оцінки цього виду викладацької діяльності студентами-випускниками. Аналіз результатів анонімного анкетування 88 студентів-стоматологів старших курсів свідчить про необхідність проведення тематичного тестового контролю з урахуванням індивідуального підходу до кожного майбутнього лікаря.uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлен опыт кафедры терапевтической стоматологии УМСА по оценке качества подготовки студентов стоматологов-старшекурсников средствами тестового контроля уровня знаний. Наиболее эффективным инструментом оценки качества результатов учебного процесса является индивидуальный подход к проверке знаний будущих врачей. В современных технологиях обучения, когда этап контроля теоретических знаний имеет устойчивую тенденцию к сокращению, одновременное проведение группового тестирования на подготовительном и заключительном этапах занятия позволяет максимально охватить учебный материал и сразу же установить обратную связь со студентами для определения результатов усвоения. Доказана необходимость проведения тематического тестового контроля, представлена характеристика оценки этого вида преподавательской деятельности студентами-выпускниками. Анализ результатов анонимного анкетирования 88 студентов-стоматологов старших курсов свидетельствует о необходимости проведения тематического тестового контроля с учетом индивидуального подхода к каждому будущему врачу.uk_UA
dc.description.abstractThe article presents the experience of the Department of Therapeutic Dentistry of Ukrainian Medical Dental Academy, assessment of the quality of training of dental students-undergraduates by means of test control of the knowledge level. The most effective tool for assessing the quality of the results of the educational process is an individual approach to checking the knowledge of future doctors. In modern technologies of training, when the stage of control of theoretical knowledge has a steady tendency to decrease, simultaneous group testing at the preparatory and nal stages of the lesson allows you to maximize the coverage of educational material and immediately establish feedback with students to determine the results of assimilation. The necessity of carrying out thematic test control is proved; the characteristic of an assessment of this type of teaching activity by students-graduates is presented. The analysis of the results of an anonymous survey of 88 dental students of senior courses indicates the need for thematic test control, taking into account the individual approach to each future doctor.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика ДВНЗ «Ужгородський національний університет»uk_UA
dc.subjectтерапевтична стоматологіяuk_UA
dc.subjectмоніторинг якості знаньuk_UA
dc.subjectтестовий контрольuk_UA
dc.subjectтерапевтическая стоматологияuk_UA
dc.subjectмониторинг качества знанийuk_UA
dc.subjectтестовый контрольuk_UA
dc.subjecttherapeutic dentistryuk_UA
dc.subjectknowledge quality monitoringuk_UA
dc.subjecttest controluk_UA
dc.titleМоніторинг якості оцінювання знань студентів засобами тестового контролюuk_UA
dc.title.alternativeМониторинг качества оценивания знаний студентов средствами тестового контроляuk_UA
dc.title.alternativeMonitoring the quality of students' knowledge assessment by means of test controluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.11603/me.2414-5998.2019.4.10606-
dc.subject.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monitoring_the_quality_of_students_knowledge_assessment_by_means.pdf129,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.