Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13920
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФиленко, Борис Миколайович-
dc.contributor.authorРойко, Наталія Віталіївна-
dc.contributor.authorСтарченко, Іван Іванович-
dc.contributor.authorПроскурня, Сергій Анатолійович-
dc.contributor.authorПрилуцький, Олексій Костянтинович-
dc.contributor.authorФиленко, Борис Николаевич-
dc.contributor.authorРойко, Наталия Виталиевна-
dc.contributor.authorСтарченко, Иван Иванович-
dc.contributor.authorПроскурня, Сергей Анатольевич-
dc.contributor.authorПрилуцкий, Алексей Константинович-
dc.contributor.authorFilenko, B. M.-
dc.contributor.authorRoiko, N. V.-
dc.contributor.authorStarchenko, І. І.-
dc.contributor.authorProskurnia, S. A.-
dc.contributor.authorPrylutskyi, О. К.-
dc.date.accessioned2020-11-13T07:16:42Z-
dc.date.available2020-11-13T07:16:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПорівняльний аналіз успішності студентів під час дистанційного навчання і традиційної форми освіти / Б. М. Филенко, Н. В. Ройко, І. І. Старченко [та ін.] // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2020. – Т. 20, вип. 3 (71). – С. 245–248.uk_UA
dc.identifier.issn2077-1096-
dc.identifier.issn2077-1126-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/13920-
dc.description.abstractДистанційна освіта позиціонується як ефективна система безперервного професійного зростання та може найбільш адекватно і гнучко реагувати на потреби суспільства. Проте, така форма навчання не знайшла широкого поширення при підготовці медичних фахівців. Метою дослідження був аналіз успішності студентів під час дистанційного навчання у порівнянні з традиційною формою освіти. Матеріалом дослідження стали оцінки здобувачів вищої освіти медичних факультетів під час дистанційного навчання, а також дані успішності студентів до запровадження карантину. Для порівняння були використані оцінки студентів за аналогічні періоди 2018-2019 навчального року. Під час відеоконференцій за допомогою платформи Zoom науково-педагогічні працівники проводили викладання тем з використанням мультимедійних презентацій. Контроль знань проводили на платформі Google classroom з використанням тестових завдань різних рівнів складності. Аналіз успішності студентів показав, що студенти гірше засвоювали навчальний матеріал у «режимі он-лайн». Порівнюючи з успішністю студентів за аналогічні періоди попереднього навчального видно, що успішність студентів під час дистанційного навчання знизилась у порівнянні з аналогічним періодом попереднього навчального року. Тому постає декілька питань: з чим це пов’язано та чи можливе повноцінне навчання в онлайн режимі при вивченні патоморфології. Оскільки в таких умовах вища медична освіта опинилася вперше, то чітко відповісти на поставлені питання можливо лише у разі багатофакторного аналізу академічної успішності студентів. Таким чином, у короткому огляді дистанційного навчання та аналізі успішності студентів можна прийти до висновку, що на даному етапі така форма отримання знань не забезпечує повноцінне навчання з патоморфології.uk_UA
dc.description.abstractCOVID-19 pandemic has had immense impact on usual daily life and working activities, forced to adapt to new circumstances. The system of medical education has to solve a number of pressing issues on changing the mode of teaching and learning. Distance learning is often described as a flexible and effective system of non-stop professional education, sensitive to the needs of the society. Distance learning extensively uses internet technologies for communication through video conferences, emails, providing access to learning materials, including multimedia presentations, videos, visual aids, etc. However, this form of learning is not widespread in the training of medical professionals. Notwithstanding the advantages, distance learning needs constant improvement of all parties of educational process that is possible only after analyzing its shortcomings based on own experience and described in relevant reports. The study was aimed at compare the students’ academic performance demonstrated during distance learning and traditional in-class learning. The material of the study included the grades, which medical students got during distance learning and grades they got before the spring quarantine. We also used the data on students' grades for the identical periods of the 2018-2019 academic year. Distance learning during the quarantine was scheduled in accordance with the existing curriculum, and conducted by all educators of the Department of Pathological Anatomy with Autopsy Course and based on the combination of two online platforms: Zoom and Google classroom. During the video conferences at the Zoom platform, the faculty staff explained and discussed the theme material using multimedia presentations, engaged students into different learning activities. To monitor student’s understanding of important concepts, we created online quizzes with seven different question types which are graded automatically Google Classroom. Results can be viewed in a summary format, by individual respondents, or by specific question answers. Quizzes can be assigned to a Google Classroom class and quiz results can be exported to the Google Classroom group. Google classroom was widely used in training students to the national licensing exam “Krok 1. General Medicine”. Our study showed a decline in students’ academic performance through the online learning period. The comparison of students’ academic performance data for the same period of the previous academic year demonstrated that academic progress of students during distance learning decreased compared to the same period of the previous academic year. Thus, several questions arise: what causes this decline and whether it is possible to grant high-quality online learning on the course of pathomorphology. Since it was the first experience when higher medical educational setting faced such a challenge, we can find a clear answer only based on multifactorial analysis of students' academic performance. We can conclude on distance learning and analysis of students’ academic performance that this format did not provide high-quality knowledge acquisition in pathomorphology. Thorough study of all factors impacting students’ learning outcomes and ways to improve distance learning is of great importance in order to prevent any possible challenges in future.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectонлайн навчанняuk_UA
dc.subjectконтроль знаньuk_UA
dc.subjectоцінкиuk_UA
dc.subjectпандемияuk_UA
dc.subjectмедицинское образованиеuk_UA
dc.subjectонлайн обучениеuk_UA
dc.subjectконтроль знанийuk_UA
dc.subjectоценкиuk_UA
dc.subjectpandemicuk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectknowledge controluk_UA
dc.subjectassessmentsuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз успішності студентів під час дистанційного навчання і традиційної форми освітиuk_UA
dc.title.alternativeСравнительный анализ успеваемости студентов при дистанционном обучении и традиционной форме образованияuk_UA
dc.title.alternativeComparative analysis of students’ academic performance in distance and in-class learninguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.31718/2077-1096.20.3.245-
dc.subject.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини
Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 3 (71)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Analiz_uspishnosti.pdf662,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.