Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14023
Назва: Досвід застосування дистанційного навчання в медичному університеті
Автори: Лєсний, В. В.
Лєсна, А. С.
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Лєсний В. В. Досвід застосування дистанційного навчання в медичному університеті / В. В. Лєсний, А. С. Лєсна // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 245–248.
Короткий огляд (реферат): Метою даної роботи було проаналізувати особливості дистанційного навчання (ДН) студентів на клінічній кафедрі. Для виявлення переваг та недоліків ДН було проведене анонімне анкетування на платформі Moodle серед 56 студентів VI року навчання медичного факультету, що завершили місячний електронний цикл “Невідкладної хірургії”. Для порівняння якості отриманих знань ми проаналізували результати складання ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок 2». Загальна лікарська підготовка» серед студентів основної групи, що пройшли ДН 2019/2020 роки та студентів групи порівняння, що навчалися за традиційними методиками на кафедрі 2018/2019 роки. Віртуальне освітнє середовище допомагає та підтримує медичну освіту, але не може повністю замінити традиційний навчальний процес.
The purpose of this work was to analyze the features of distance learning (DL) of students at the clinical department. To identify the advantages and disadvantages of DL, an anonymous survey was conducted on the Moodle platform among 56 students of the VI year of medical university who completed the monthly electronic cycle "Emergency Surgery”. To compare the quality of knowledge, we analyzed the results of the licensing integrated exam «Step 2». General medical training" among students of the main group who passed DL 2019/2020 and students of the comparison group who studied according to traditional methods at the department in 2018/2019. A virtual learning environment helps and supports medical education, but cannot completely replace the traditional learning process.
Целью данной работы было проанализировать особенности дистанционного обучения (ДО) студентов на клинической кафедре. Для выявления преимуществ и недостатков ДО было проведено анонимное анкетирование на платформе Moodle среди 56 студентов VI года обучения медицинского факультета, завершивших месячный электронный цикл «Неотложной хирургии». Для сравнения качества полученных знаний мы проанализировали результаты сдачи лицензионного интегрированного экзамена «Крок 2». Общая врачебная подготовка» среди студентов основной группы, прошедших ДО 2019/2020 годах и студентов группы сравнения, которые учились по традиционным методикам на кафедре 2018/2019 годах. Виртуальная образовательная среда помогает и поддерживает медицинское образование, но не может полностью заменить традиционный учебный процесс.
Ключові слова: дистанційного навчання
Moodle
ліцензійний іспит
distance learning
licensing exam
дистанционное обучение
лицензионный экзамен
УДК: 378.241
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14023
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Liesnyi_Dosvid_zastosuvannia.pdf91,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.