Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14024
Назва: Methodological strategies for teaching grammar in medical english for academic purposes
Автори: Lysanets, Yu.
Bieliaieva, O.
Robinson, A.
Лисанець, Юлія Валеріївна
Бєляєва, Олена Миколаївна
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Lysanets Yu. Methodological strategies for teaching grammar in medical english for academic purposes / Yu. Lysanets, O. Bieliaieva, A. Robinson // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 248–252.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено досвід упровадження комплексного підходу в процесі формування граматичних навичок науково-педагогічних працівників і здобувачів ступеня доктора філософії в медичних ЗВО. Авторами вироблена власна концепція викладу навчального матеріалу: візуалізація теоретичних аспектів, граматичні вправи, робота з автентичними текстами, комунікативні завдання. Пропонований підхід апробовано при розробці підручника “Medical English for Academic Purposes” (2018), укладеного з урахуванням сучасних тенденцій інтернаціоналізації вищої школи, що передбачає підготовку фахівців, які працюватимуть в англомовному просторі сучасної науки й освіти.
The article presents the experience of implementing a comprehensive approach in the process of forming the grammatical skills in academic staff and PhD students at medical universities. The authors have developed their own concept of presenting the training material: visualization of theoretical aspects, grammar exercises, working with authentic texts, communication tasks. The proposed approach has been tested in the development of the textbook “Medical English for Academic Purposes ” (2018), which was written in the context of current trends in internationalised higher education, involving the training of specialists who will work in the modern English language educational and scientific environment.
В статье представлен опыт внедрения комплексного подхода в процессе формирования грамматических навыков научно-педагогических работников и соискателей степени доктора философии в медицинских вузах. Авторами выработана собственная концепция изложения учебного материала: визуализация теоретических аспектов, грамматические упражнения, работа с аутентичными текстами, коммуникативные задания. Предлагаемый подход апробирован при разработке учебника “Medical English for Academic Purposes” (2018), составленного с учетом современных тенденций интернационализации высшей школы, предусматривающих подготовку специалистов, которые будут работать в англоязычном пространстве современной науки и образования.
Ключові слова: фахова англійська мова
науково-педагогічні працівники
здобувачі ступеня доктора філософії
English for Professional Purposes
academic staff
PhD students
английский язык для профессиональных целей
научнопедагогические сотрудники
соискатели степени доктора философии
УДК: 378.147.88
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14024
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lysanets_Methodological_strategies.pdf122,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.