Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14029
Title: Робота з художніми і нехудожніми адаптованими текстами у процесі мовної підготовки іноземних слухачів
Authors: Максименко, Надія Володимирівна
Іотова, Ірина Миколаївна
Маджар, Наталія Миколаївна
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Максименко Н. В. Робота з художніми і нехудожніми адаптованими текстами у процесі мовної підготовки іноземних слухачів / Н. В. Максименко, І. М. Іотова, Н. М. Маджар // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 262–267.
Abstract: У статті порушується проблема сприйняття іноземними студентами художніх текстів, уведених до програм мовної підготовки слухачів підготовчого факультету/відділення. Пропонується методика роботи над художніми творами різних жанрів з урахуванням рівнів сприйняття - емоційного, коментованого, інтерпретаційного та оцінювального. Звертається увага на принципи та конкретні прийоми роботи з текстом, зокрема на роботу з наочністю, особливо актуальною для дистанційного навчання.
В статье рассматривается проблема восприятия иностранными студентами художественных текстов, введенных в программы языковой подготовки слушателей подготовительного факультета/отделения. Предлагается методика работы над художественными произведениями различных жанров с учетом уровней восприятия - эмоционального, комментированного, интерпретационного и оценочного. Обращается внимание на принципы и конкретные приемы работы с текстом, в частности на работу с наглядностью, особенно актуальной для дистанционного обучения.
The problem of foreign students' perception of literary texts from the language training program for students of the preparatory department is raised in the article. The method of work on works of art of various genres is proposed, taking into account the levels of perception - emotional, commented, interpretive and evaluative. Attention is paid to the principles and specific methods of working with text, in particular, to work with clarity, which is especially relevant for distance learning.
Keywords: текст
художній текст
адаптований текст
сприйняття
підтекст
коментар
текст
художественный текст
адаптированный текст
восприятие
подтекст
комментарий
text
artistic text
adapted text
perception
subtext
comment
UDC: 378.016:81’243
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://elib.umsa.edu.ua/jspui/handle/umsa/14029
Appears in Collections:Наукові праці
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Maksymenko_Robota_z_khudozhnimy.pdf124,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.