Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксименко, Надія Володимирівна-
dc.contributor.authorІотова, Ірина Миколаївна-
dc.contributor.authorМаджар, Наталія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-11-24T10:45:55Z-
dc.date.available2020-11-24T10:45:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМаксименко Н. В. Робота з художніми і нехудожніми адаптованими текстами у процесі мовної підготовки іноземних слухачів / Н. В. Максименко, І. М. Іотова, Н. М. Маджар // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 262–267.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14029-
dc.description.abstractУ статті порушується проблема сприйняття іноземними студентами художніх текстів, уведених до програм мовної підготовки слухачів підготовчого факультету/відділення. Пропонується методика роботи над художніми творами різних жанрів з урахуванням рівнів сприйняття - емоційного, коментованого, інтерпретаційного та оцінювального. Звертається увага на принципи та конкретні прийоми роботи з текстом, зокрема на роботу з наочністю, особливо актуальною для дистанційного навчання.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматривается проблема восприятия иностранными студентами художественных текстов, введенных в программы языковой подготовки слушателей подготовительного факультета/отделения. Предлагается методика работы над художественными произведениями различных жанров с учетом уровней восприятия - эмоционального, комментированного, интерпретационного и оценочного. Обращается внимание на принципы и конкретные приемы работы с текстом, в частности на работу с наглядностью, особенно актуальной для дистанционного обучения.uk_UA
dc.description.abstractThe problem of foreign students' perception of literary texts from the language training program for students of the preparatory department is raised in the article. The method of work on works of art of various genres is proposed, taking into account the levels of perception - emotional, commented, interpretive and evaluative. Attention is paid to the principles and specific methods of working with text, in particular, to work with clarity, which is especially relevant for distance learning.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.subjectхудожній текстuk_UA
dc.subjectадаптований текстuk_UA
dc.subjectсприйняттяuk_UA
dc.subjectпідтекстuk_UA
dc.subjectкоментарuk_UA
dc.subjectтекстuk_UA
dc.subjectхудожественный текстuk_UA
dc.subjectадаптированный текстuk_UA
dc.subjectвосприятиеuk_UA
dc.subjectподтекстuk_UA
dc.subjectкомментарийuk_UA
dc.subjecttextuk_UA
dc.subjectartistic textuk_UA
dc.subjectadapted textuk_UA
dc.subjectperceptionuk_UA
dc.subjectsubtextuk_UA
dc.subjectcommentuk_UA
dc.titleРобота з художніми і нехудожніми адаптованими текстами у процесі мовної підготовки іноземних слухачівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.016:81’243uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maksymenko_Robota_z_khudozhnimy.pdf124,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.