Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14032
Назва: Students’ self-studying as a key element of distance learning
Автори: Vynnyk, N. I.
Sovhyria, S. M.
Proskurnya, S. A.
Zadvornova, A. P.
Babenko, V. I.
Винник, Наталія Іванівна
Совгиря, Світлана Миколаївна
Проскурня, Сергій Анатолійович
Задворнова, Анна Петрівна
Бабенко, Вікторія Ігорівна
Дата публікації: 2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Students’ self-studying as a key element of distance learning / N. I. Vynnyk, S. M. Sovhyria, S. A. Proskurnya [et al.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 81–86.
Короткий огляд (реферат): The paper presents the current views on enhancing the skills and abilities of students’ self-studying and training of specialists capable of creative activities, taking into account the current requirements and conditions of distance learning, the methods of its effective organization as an integral part of the educational environment. In recent decades, the problem of organizing students’ self-studying has been an issue for educators, psychologists, and methodologists. Currently, the main goal of higher educational institutions is to form a creative personality of a future professional, capable of self-development, self-education. Consequently, the students’ self-studying is tending to be considered one of the main elements of the educational process in higher education in training of a contemporary profession-oriented active individual. The authors emphasize that the appropriate organization of students’ self-studying enables the improvement the quality of theoretical training, enhancement the practical skills, development of clinical thinking and the ability to professional continuous education.
В статті викладено сучасні погляди на вдосконалення вмінь і навичок самостійної роботи студентів та формування спеціалістів, здатних до творчої діяльності з урахуванням сучасних вимог та умов дистанційного навчання, методи її ефективної організації як невід’ємної складової в системі освітнього середовища. В останні десятиріччя проблема організації самостійної роботи студентів все більше звертає на себе увагу педагогів, психологів, методистів. На сучасному єтапі основна мета вищих навчальних закладів полягає в формуванні творчої особистості майбутнього фахівця, здатного до саморозвитку, самоосвіти. В зв’язку з чим у навчальному процесі в вищій школі важливу роль набуває самостійна робота студентів, без якої неможливо підготувати активну особистість фахівця, необхідного сучасному суспільству. Автори акцентують увагу на тому, що правильна організація самостійної роботи студентів дає можливість покращити якість теоретичної підготовки, вдосконавлює практичні навички, розвиває клінічне мислення і здібності до безперервної освіти майбутніми спеціалістами.
В статье изложены современные взгляды на совершенствование умений и навыков самостоятельной работы студентов и формирования специалистов, способных к творческой деятельности с учетом современных требований и условий дистанционного обучения, методы ее эффективной организации как неотъемлемой составляющей в системе образовательной среды. В последние десятилетия проблема организации самостоятельной работы студентов все больше обращает на себя внимание педагогов, психологов, методистов. На современном этапе основная цель высших учебных заведений заключается в формировании творческой личности будущего специалиста, способного к саморазвитию, самообразованию. В связи с чем в учебном процессе в высшей школе важную роль приобретает самостоятельная работа студентов, без которой невозможно подготовить активную личность специалиста, необходимого современному обществу. Авторы акцентируют внимание на том, что правильная организация самостоятельной работы студентов дает возможность улучшить качество теоретической подготовки, усовершенствовать практические навыки, развивает клиническое мышление и способности к непрерывному образованию будущими специалистами.
Ключові слова: self-studying
distance learning
advanced teaching approaches
pathomorphology
academic process
self-education
самостійна робота
дистанційне навчання
сучасні технології навчання
патоморфологія
навчальний процес
самоосвіта
УДК: 378.147
ISBN: 978-617-7915-02-6
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14032
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра патологічної анатомії та судової медицини
Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Distance_learning.pdf597,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.