Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14046
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБобирьов, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorКолот, Еліна Георгіївна-
dc.contributor.authorТоронченко, Ольга Миколаївна-
dc.contributor.authorКапустник, Юрій Олексійович-
dc.contributor.authorЧикор, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorЛуценко, Руслан Володимирович-
dc.contributor.authorСидоренко, Антоніна Григорівна-
dc.contributor.authorХміль, Олена Всеволодівна-
dc.contributor.authorРябушко, Микола Миколайович-
dc.contributor.authorБобырев, Виктор Николаевич-
dc.contributor.authorКолот, Элина Георгиевна-
dc.contributor.authorТоронченко, Ольга Николаевна-
dc.contributor.authorКапустник, Юрий Алексеевич-
dc.contributor.authorЧикор, Татьяна Александровна-
dc.contributor.authorЛуценко, Руслан Владимирович-
dc.contributor.authorСидоренко, Антонина Григорьевна-
dc.contributor.authorХмиль, Елена Всеволодовна-
dc.contributor.authorРябушко, Николай Николаевич-
dc.contributor.authorBobyrov, V. M.-
dc.contributor.authorKolot, E. G.-
dc.contributor.authorToronchenko, O. M.-
dc.contributor.authorKapustnick, Yu. O.-
dc.contributor.authorChicor, T. O.-
dc.contributor.authorLutsenko, R. V.-
dc.contributor.authorSydorenko, A. G.-
dc.contributor.authorKhmil, О. V.-
dc.contributor.authorRyabushko, M. M.-
dc.date.accessioned2020-11-25T08:27:24Z-
dc.date.available2020-11-25T08:27:24Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationАналіз досвіду викладання фармакології у кредитно-модульній системі навчання / В. М. Бобирьов, К. Г. Колот, О. М. Торонченко [та ін.] // Впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВМ(Ф)НЗ України: результати, проблеми та перспективи : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Тернопіль, 20–21 травня 2010 р. – Тернопіль, 2010. – С. 107–109.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14046-
dc.description.abstractУ статті «Аналіз досвіду викладання фармакології у кредитно-модульній системі навчання» йдеться проте, що кредитно-модульна система є новою технологією опанування знань студентами, в основі якої знаходиться концепція розвитку пізнавальної активності студентів. При вивченні фармакології ця система зумовлює регулярне відвідування занять і систематичне засвоєння студентами великих об'ємів інформації з мінімальним психоемоційним навантаженням. Для раціонального та ефективного засвоєння матеріалу трьох модулів з фармакології студентам пропонуються методичні вказівки, підготовлені за єдиною стандартизованою структурою, за якою навчальний матеріал практичних занять повторюється в модульних контролях і відповідає програмним матеріалам та матеріалам ліцензійного тестування. Це оптимізує навчання студентів і сприяє раціональному плануванню їх діяльності в часі.uk_UA
dc.description.abstractВ статье «Анализ опыта преподавания фармакологии в кредитно-модульной системе обучения» говорится, что кредитно-модульная система является новой технологией освоения знаний студентами, в основе которой лежит концепция развития познавательной активности студентов. При изучении фармакологии эта система обуславливает регулярное посещение занятий и систематическое усвоение студентами больших объемов информации с минимальной психоэмоциональной нагрузкой. Для рационального и эффективного усвоения материала трех модулей по фармакологии студентам предлагаются методические указания, подготовленные по единой стандартизированной структуре, по которой учебный материал практических занятий повторяется в модульных контролях и соответствует программным материалам и материалам лицензионного тестирования. Это оптимизирует обучение студентов и способствует рациональному планированию их деятельности во времени.uk_UA
dc.description.abstractArticle "Analysis of the studding of pharmacology in the credit modular system of education" is devoted to credit-modular system, which is new technology of mastering knowledge by students. This system is based on conception of maturity of congestive activity of students During studding of pharmacology, it leads to regular attendance and systematic mustering by students large amount of information with minimal psycho-emotional stress. It was prepared operating-instructions for rational and effective studding by students in accordance with three modules in pharmacology. They are created with help single standardized structure. Educational material for practical classes was used in modular controls and rallied around the program material of license testing.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевськогоuk_UA
dc.subjectнова технологія навчанняuk_UA
dc.subjectструктуровані методичні вказівкиuk_UA
dc.subjectчітке планування діяльності студента в часіuk_UA
dc.subjectсистематизація набутих знаньuk_UA
dc.subjectновая технология обученияuk_UA
dc.subjectструктурированые методические указанияuk_UA
dc.subjectчёткое планирование деятельности студентов во времениuk_UA
dc.subjectсистематизация приобретённых знанийuk_UA
dc.subjectpharmacologyuk_UA
dc.subjectstuddinguk_UA
dc.subjectcredit-modular systemuk_UA
dc.subjectstandardized structureuk_UA
dc.subjectpsycho-emotional stressuk_UA
dc.titleАналіз досвіду викладання фармакології у кредитно-модульній системі навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фармакології, клінічної фармакології та фармації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bobyrov_Kolot_.PDF300,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.